نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۹

ساخت بازی Forza Horizon 3 به پایان رسید؛ اعلام مشخصات سیستم موردنیاز بازی

مایکروسافت اعلام کرد که کار ساخت بازی Forza Horizon 3 به پایان رسیده است. این کمپانی همچنین مشخصات سیستم موردنیاز نسخه پی‌سی این بازی را نیز اعلام کرده است.

کمپانی مایکروسافت، ناشر بازی فورزا هورایزون ۳، اعلام کرد که کار ساخت این بازی به پایان رسیده و بازی اصطلاحا «گلد» شده است. به همین دلیل هم این کمپانی جزییات جدیدی از بازی ارائه کرده است. اولین خبر، این است که خودروی Warthog سری Halo در این بازی قابل استفاده خواهد بود و می‌توانید با آن در مناطق زیبای استرالیا رانندگی کنید. این اولین بازی است که یک خودرو از سری هیلو به این مجموعه اضافه می‌شود. اسم این ماشین در بازی 2554 AMG Transport Dynamics M12S Warthog CST است و برخلاف مدل موجود در «هیلو» خبری از اسلحه روی آن نیست. با این حال این مدل از یک موتور بهتر استفاده می‌کند که باعث شده از مدل نظامی این ماشین سریع‌تر باشد.

مایکروسافت در مورد این خودرو گفت:

ماشین Warthog CST موجود در Forza Horizon علاوه بر داشتن سرعت بالا، برای مناطق صعب العبور استرالیا هم بسیار مناسب است. در حالت کلی، می‌توان گفت که این ماشین ترکیبی اید‌ه‌آل از سرعت و استقامت است.

افرادی که بازی‌های Halo 5: Guardians یا Halo: The Master Chief Collection را خریداری کرده باشند، هفته آینده یک کد دریافت می‌کنند که با وارد کردن آن در بازی، می‌توانند به این ماشین دسترسی داشته باشند. افرادی هم که هیچ یک از این بازی‌ها را ندارند، می‌توانند آن را طی رویداد Forzathon که در ماه اکتبر برگزار می‌شود، به دست بیاورند.

از آنجایی که بازی Forza Horizon 3 در کنار ایکس‌باکس وان برای ویندوز 10 هم عرضه می‌شود، سازندگان مشخصات سیستم پیشنهادی برای اجرای آن را اعلام کرده‌اند. البته این مشخصات مربوط به سیستم پیشنهادی است و نه حداقل سیستم موردنیاز بازی و در نتیجه با سیستم ضعیف‌تر هم می‌توان بازی را اجرا کرد:

مشخصات سیستم پیشنهادی:

  • پردازنده مرکزی: i7 3820 با فرکانس 3.6GHz
  • کارت گرافیک: Nvidia GTX 970 یا Nvidia GTX 1060 و AMD R9 290X یا AMD RX 480
  • حافظه گرافیکی: ۴ گیگابایت
  • حافظه رم: ۱۲ گیگابایت
  • فضای خالی هارد: ۵۵ گیگابایت
  • رزولوشن: ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰
  • ویندوز: ویندوز 10 نسخه Anniversary
  • دایرکت‌ایکس: 12

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که امکان تجربه بازی با زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و پرتغالی-برزیلی وجود دارد. Forza Horizon 3 در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) عرضه می‌شود. این بازی از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی می‌کند و با خرید هریک از نسخه‌های ایکس‌باکس وان یا ویندوز 10، می‌توانید نسخه دیگر را به صورت رایگان دریافت کنید. همچنین افرادی که نسخه آلتمیت ۱۰۰ دلاری بازی را خریداری کنند، از تاریخ ۲ مهر می‌توانند آن را تجربه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده