نویسنده: میثم علی حسنی
// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

هفته نامه Dota 2 قسمت ۲۵: از جدایی Sumail و Fear تا ترکیب جدید تیم Secret

بیست و پنجمین شماره از هفته نامه بازی Dota 2 را در مدت نقل و انتقالات بعد از پایان The International 6 آماده کرده‌ایم تا گریزی به اتفاقات مهم چند روز گذشته بزنیم. با زومجی همراه باشید.

fall shuffle 2016

تغییرات تیم‌ها و جابه‌جایی بازیکنان

بدون شک در حال حاضر بزرگترین دغدغه مدیران مجموعه‌ها و تیم‌ها پیدا کردن ترکیبی مناسب و جذب بازیکنان سرشناس است. در این مدت شاهد تغییراتی عجیب یا جدایی افراد مهمی بودیم که بسیاری از طرفداران آن‌ها را نیز ناراحت کرد. قبل از بررسی باید به این نکته اشاره کنیم که بازیکنان فقط تا ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) برای جدایی از تیم‌های خود فرصت دارند و مجموعه‌ها نیز تا ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور) باید ترکیب‌نهایی خود را اعلام کرده باشند. در ادامه مهمترین تغییرات تیم‌ها را مرور خواهیم کرد:

Evil Geniuses:

Sumail تیم را ترک کرد و Fear و Zai اخراج شدند. هنوز خبر خاصی از ترکیب جدید این تیم نیست و بیشتر شایعات مربوط به بازگشت Arteezy به این تیم می‌شود.

alliance disband 2016

Alliance:

S4 ،AdmiralBulldog و Akke از تیم خارج شدند.

Fnatic:

343 و Midone تیم را ترک کردند.

LGD Gaming:

Maybe به صورت رسمی تیم را ترک کرده است اما به نظر می‌رسد قضیه به همین سادگی‌ها هم نیست. این تیم در حساب Weibo خود یک اعلامیه منتشر و شفاف سازی کرده است که این بازیکن همچنان عضو LGD خواهد بود. این مجموعه توضیح داده که Maybe با توجه به مدت باقی مانده تا زمان پایانی خروج بازیکنان که ۴ سپتامبر است ترجیح داده که از تیم خارج شود تا در صورت به توافق نرسیدن بر سر قرار جدید مشکلی برای پیوستن به تیم‌های دیگر نداشته باشد. در ادامه اطلاعیه نیز اشاره شده با این بازیکن بر سر قرار جدید به توافق مورد نظر خواهند رسید و Maybe را به تیم دیگری واگذار نمی‌کنند. البته این اعلان رسمی توضیحاتی درباره دیگر بازیکنان LGD نیز داده است.

new roster secret 2016

Secret:

یکی از عجیب‌ترین نقل و انتقالات این دوره مربوط Secret است. بعد از جدایی Eternal Envy ،Arteezy ،Bulba و Aui_2000 با فاصله‌ای بسیار کم شاهد اعلام ترکیب جدید Secret بودیم. MP و Forev از MVP و Midone از Fnatic بازیکنان تازه‌ای خواهند بود که در کنار Puppy و Pieliedie قرار می‌گیرند. همین ابتدا باید اشاره کرد که نمی‌توان هیچ نظر قطعی در مورد آینده این مجموعه داد و ترکیب بازی منطقه شرق آسیا و پیک و بن‌های اروپایی Puppy جای صحبتی باقی نمی‌گذارد که شاید یک ترکیب بی‌نظیر را بزودی شاهد باشیم. بر روی کاغذ این بازیکنان شبیه یک غذا با دستور مشخصی می‌مانند که مزه مشخصی ندارد. سبک بازی هجومی و گنک سریع MٰVP، بازی حساب شده و پوش سنگین مسیرهای Fnatic در کنار تاکتیک‌های مورد علاقه Puppy مثل Four For One و استفاده از چهار Core مسلما هیچ وجه مشترکی ندارند و تمام آینده این تیم را در گرو عملکرد آینده آن‌ها قرار می‌دهد.

Ehome:

iceiceice از این مجموعه جدا شد و به احتمال زیاد مقصد بعدی این بازیکن آسیای شرقی خواهد بود. در حال حاضر او در قزاقستان تعطیلات خود را می‌گذراند و به نظر نمی‌رسد که برای انتخاب تیم آینده خود مشکلی داشته باشد.

Invictus Gaming:

Ferrari_430 بعد از سال‌ها عضویت در این تیم تصمیم گرفت تا مدتی استراحت کند. او در حساب توییتر خود اشاره کرده که فعلا مدتی استراحت خواهم کرد و با توجه به شرایط امکان بازگشت من وجود دارد.

dc change roster 2016

Digital Chaos:

Moo یکی از مهره های اصلی این تیم در مسابقات اینترنشنال با MoonMeander بازیکن OG جایگزین شد و Blitz نیز به عنوان مربی و آنالیزور به DC اضافه شد.

OG:

جدایی Cr1t ،Miracle و انتقال Moon رسمی شده و فعلا خبر تازه‌ای از ترکیب این مجموعه به گوش نمی‌رسد.

wesg 2016

تیم اردنی قهرمان مسابقات World Electronic Sports Games منطقه آفریقا و خاورمیانه شد

تورنمنت WESG که جایزه ۱.۵ میلیون دلاری را برای مرحله اصلی LAN خود در نظر گرفته است مسابقات منطقه آفریقا و خاورمیانه خود را به پایان رساند. در این مرحله هشت تیم در The Luxurious Conrad Hotel دبی جمع شدند و در نهایت تیم اردنی Aboshamalah با پیروزی در مقابل Dark Passage جایزه ۳۰ هزار دلاری آن را به دست آورد. تیم Bravado Gaming نیز با کسب جایگاه سوم ۹ هزار دلار جایزه را به خانه برد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده