نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

بازی موبایل Dissidia Final Fantasy: Opera Omnia رسما معرفی شد

کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) بازی نقش‌آفرینی Dissidia Final Fantasy: Opera Omnia را برای اندروید و iOS معرفی کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

درحالی‌که بیشتر از دو هفته تا نمایشگاه بازی توکیو (Tokyo Game Show 2016) فرصت باقی است، کمپانی اسکوئر انیکس بازی جدیدی از سری فاینال فانتزی را برای اسمارت‌فون‌ها معرفی کرده است. این بازی Dissidia Final Fantasy: Opera Omnia نام دارد و برخلاف انتظاری که از نسخه‌های «دیسیدیا» داریم نه یک بازی مبارزه‌ای، بلکه ساخته‌ای در سبک نقش‌آفرینی نوبتی ژاپنی (JRPG) است.

اپرا امنیا شماری از شخصیت‌های شاخص فاینال فانتزی را گرد هم آورده و به بازیکنان امکان می‌دهد تا همراه با جمع «رویایی‌شان» ماجراجویی تازه‌ای را آغاز کنند و به آن‌سوی مرزهای مجموعه گام بگذارند. بخشی از سیستم مبارزه‌ی دستور-محورِ این بازی بر پایه‌ی سیستم Brave شکل گرفته که طرفداران نسخه‌های پیشین دیسیدیا طبیعتاً با آن آشنایی دارند.

بازی Opera Omnia که با همکاری اسکوئر انیکس، تیم نینجا و کوئی تکمو ساخته می‌شود، قرار است طی سال جاری میلادی در ژاپن منتشر شود؛ درحالی‌که هنوز از احتمال راهیابی آن به بازارهای غربی اطلاعی نداریم. دو سیستم‌عامل اندروید و iOS میزبان اپرا امنیا خواهند بود؛ ضمن اینکه پیش ثبت‌نام بازی در بخش ژاپنی وب‌سایت اسکوئر انیکس آغاز شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده