نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۸

شخصیت‌های بسته Nuka World بازی Fallout 4 به Fallout Shelter اضافه شدند

کمپانی بتسدا آپدیت 1.7 بازی Fallout Shelter را عرضه کرده که ماموریت‌های جدید و شخصیت‌هایی از بسته Nuka World بازی Fallout 4 را به آن اضافه می‌کند. با زومجی همراه باشید.

Fallout Shelter بدون شک یکی از موفق‌ترین بازی‌های موبایل چند وقت اخیر است که به لطف پشتیبانی کمپانی بتسدا، روز به روز محتویات آن گسترده‌تر از قبل می‌شوند. این کمپانی اخیرا آپدیت 1.7 بازی را منتشر کرده است که در وهله اول کوئست‌های خیلی زیادی را به بازی اضافه می‌کند و در آن‌ها می‌توانید اعضای پناهگاه خودتان را برای ماموریت‌های اکتشافی یا مبارزه‌ای به بیرون از پناهگاه ارسال کنید. همچنین انواع جدیدی از کوئست‌ها هم با این آپدیت به بازی اضافه می‌شوند که یک نمونه از آن‌ها، ماموریت‌های هفتگی و مناسبتی هستند که دسته اول جمعه هر هفته در دسترس قرار می‌گیرند و دسته دوم هم مخصوص ایام خاص یا تعطیلات هستند. یک امکان جدید هم با این آپدیت به بازی اضافه شده و می‌توانید با پرداخت پول ماموریت‌ها را به پایان برسانید.

اما مهم‌ترین تغییری که این آپدیت در بازی اعمال می‌کند، اضافه کردن محتویاتی از بسته الحاقی Nuka World بازی فال‌اوت ۴ به این بازی است. بتسدا در این مورد بیانیه زیر را منتشر کرده است:

به مناسبت عرضه بسته الحاقی Nuka World تصمیم گرفتیم تا یک سری از محتویات مرتبط با آن را به Fallout Shelter اضافه کنیم. پس از آپدیت بازی، یک ماموریت جدید با اسم Nuka World خواهید دید که انجام دادن آن باعث می‌شود شخصیت‌های بطری (Bottle) و Cappy به پناهگاه شما بیایند. با کلیک روی این شخصیت‌ها می‌توانید Cap و Nuka-Cola Quantum دریافت کنید.

بتسدا همچنین یک سری ماموریت جدید نیز به بازی اضافه کرده که مربوط به داخل پناهگاه می‌شوند و با انجام دادن آن‌ها منابع بیشتری دریافت می‌کنید.

Fallout Shelter اولین بازی موبایل بتسدا بود که اخیرا برای پی‌سی هم عرضه شد. این بازی در بررسی زومجی نمره ۷/۵ را دریافت کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده