نویسنده: محسن بیگی نیا
// جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

تاریخ عرضه ابزار Forge بازی Halo 5 برای پی سی اعلام شد

امروز شرکت مایکروسافت (Microsoft) اخبار مهمی را در خصوص محتویات جدید Halo 5: Guardians و ابزار Forge پی‌سی اعلام کرد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

استودیوی 343 اینداستریز (343 Industries) اخبار خیلی مهمی را در خصوص Halo 5: Guardians اعلام کرده است. اولین خبر این بود که ابزار فورج (Forge) بازی ۸ سپتامبر (۱۸ شهریور) برای رایانه‌های مجهز به ویندوز 10 عرضه خواهد شد. آنها همچنین تاریخ عرضه‌ی Anvil's Legacy، محتوای قابل دانلود جدید نسخه‌ی ایکس‌باکس وان Halo 5 که نقشه‌ها، سلاح‌ها و دیگر امکانات جدید را به بازی اضافه خواهد کرد، اعلام کردند.

ابزار فورج Halo 5 برای پی‌سی رزولوشن بالاتری (4K) را نسبت به نسخه‌ی ایکس‌باکس وان پشتیبانی می‌کند، همچنین کاربران می‌توانند میزبانی بازی‌های شخصی‌سازی شده را بعهده گرفته و نهایتاً تا سقف ۱۶ نفر به انجام بازی بپردازند. هرچند، در این نسخه از بازی امکان پیدا کردن بازی دیگر گیمرها وجود نخواهد داشت. بعلاوه، ابزار فورج Halo 5 به همراه یک جستجوگر فایل عرضه خواهد شد که به گیمرها اجازه می‌‎دهد ساخته‌های دیگران روی پی‌سی و ایکس‌باکس وان را پیدا کنند.

Halo 5 Anvil

جستجوگر فایل نیز در ماه شهریور به عنوان بخشی از بروزرسانی Anvil's Legacy برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. جستجوگر فایل همانند نسخه‌ی پی‌سی به شما اجازه خواهد داد تا ساخته‌های دیگران روی هر یک از پلتفرم‌ها را پیدا کرده و نصب کنید. هر چند، از آنجایی که نسخه‌ی پی‌سی به بازی‌های کاستوم (Custom Games) محدود شده است امکان انجام بازی متقابل بین ایکس‌باکس وان و پی‌سی وجود ندارد.

Anvil's Legacy همچنین نقشه‌های جدید از جمله Mercy (نقشه آرنا) و Tempe (وارزون) را به بازی اضافه خواهد کرد. بعلاوه، این بسته الحاقی سه سلاح جدید (یکی از آنها مگنومی است که در عکس فوق قابل مشاهده است)، صدا خفه کن‌های جدید، پوسته‌های جدید سلاح و زره و دیگر امکانات جدید را به بازی اضافه خواهد کرد. مایکروسافت به زودی اپلیکیشن جدید Halo را نیز برای ویندوز 10 معرفی خواهد کرد.

دیگر بسته‌های الحاقی عرضه شده‌ برای Halo 5 عبارتند از The Battle of Shadow and Light  (نوامبر)، Cartographer's Gift (دسامبر)، Infinity's Armor (ژانویه)، Hammer Storm (فوریه)، Ghosts of Meridian (آپریل)، Memories of Reach (می)، Hog Wild (می) و Warzone Firefighter (ژوئن).


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده