// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

کاهش ۹۰ درصدی کاربران نسخه پی سی No Man's Sky در دو هفته گذشته

پس از انتشار بازی No Man's Sky و استقبال خوبی که از آن شد، حالا مشخص شده که تعداد بازیکنان نسخه‌ی پی‌سی آن در دو هفته‌ی گذشته حدود ۹۰ درصد کاهش داشته است. با زومجی همراه باشید.

اوایل ماه جاری میلادی بود که بازی مورد انتظار No Man's Sky، توسط هِلو گیمز و بخش سرگرمی‌های تعاملی کمپانی سونی منتشر شد و توانست شروع خوبی بر روی هر دو پلتفرم پی‌سی و پلی‌استیشن 4 داشته باشد. اما هم‌اکنون مشخص شده که دو هفته پس از انتشار، تعداد بازیکنان نسخه‌ی پی‌سی این بازی افت شدید و ۹۰ درصدی داشته است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از وب‌سایت SteamSpy، تعداد بازیکنان پی‌سی این بازی که در زمان انتشار حدود ۲۱۲ هزار نفر بوده‌اند، به رقم تعجب برانگیز حدود ۲۰ هزار نفر رسیده است!

البته این نکته را باید در نظر داشت که این ارقام تعداد تمامی بازیکنان این بازی بر روی پی‌سی نیست، بلکه نشان دهنده‌ی تعداد آنها بصورت بازیکن همزمان است.

در حالت عادی نیز کاهش تعداد بازیکن برای یک‌ چنین بازی تازه منتشر شده و مورد انتظاری غیرمعمول است، حال اینکه کاهش این تعداد بازیکن، آن هم در این زمان کوتاه، واقعا تعجب‌ هر کسی را در بر خواهد داشت. بطور مثال، تعداد بازیکنان نسخه‌ی پی‌سی The Division حدودا دو ماه پس از انتشار نزدیک به ۸۱ درصد کاهش داشته است.

به نظر شما دلیل این کاهش شدید و زودهنگام چیست؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده