// چهار شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

کاهش توانایی برخی نیروها در بروزرسانی متعادل سازی Clash of Clans

شرکت فنلاندی سوپرسل از انتشار یک بروزرسانی جدید برای بازی Clash of Clans با هدف تغییر در قابلیت‌ نیروهای هیلر و ماینر و همچنین سازه‌های کنن و ایگل خبر داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بعد از اعلام بروزرسانی متعادل‌سازی Clash Royale، سوپرسل اکنون قصد ایجاد تغییراتی را در برخی نیرو و سازه‌های بازی Clash of Clans به عنوان بخشی از بروزرسانی بزرگ بعدی این بازی موبایل دارد.

تغییرات جدید که از قضا زیاد هم نیستند قرار است در تاریخی نامشخص -اما نزدیک- در قالب یک بروزرسانی اعمال شوند. سوپرسل تغییرات این آپدیت را به شرح زیر معرفی کرده است:

افزایش قدرت ضربه کنن در سطوح ۱۱ - ۱۴

  • ما در حال توسعه یک دفاع بهتر در مقابل واحد‌های متوسط هستیم. اکنون، این افزایش به کنن برای دفاع بهتر کمک خواهد کرد.

تاثیر دوباره تله‌های هوایی برروی هیلر

  • هیلر به جزئی از نیروهایی قدرتمند سطح بالا تبدیل شده است. اما گاهی اوقات برای تمام نبرد، دور از بُرد سازه‌های دفاعی قرار می‌گیرد. مین‌های هوایی باری دیگر به دنبال هیلر خواهند افتاد!

کاهش سرعت حرکت ماینر

  • ماینرها کمی سرعت بالایی را برای یک واحد زیرزمینی دارند. این موضوع ماینر را بیش از اندازه برای پاکسازی کامل روستا قدرتمند می‌کند.

مهاجمین زمانی بیشتری را برای استقرار نیروها قبل از آغاز بکار توپخانه عقاب (Eagle Artillery) خواهند داشت

  • سرعت فعالسازی ایگل آرتیلری بیشتر از مقدار مورد نیاز این سازه است. اعمال این تغییر انعطاف‌پذیری بیشتری را به مهاجمین در نبرد می‌دهد.

باید دید بروزرسانی جدید تا چه اندازه می‌تواند بازیکنان Clash of Clans را به روستاهای خود بازگرداند. البته هنوز از دیگر تغییرات سوپرسل برای بازی کلش آف کلنز خبر نداریم. این احتمال وجود دارد تا این شرکت فنلاندی باری دیگر اقدام به افزودن نیروهای دارک یا اکسیر جدیدی برای افزایش تنوع نیروها در حملات به روستاهای مختلف کند. سوپرسل مدتی قبل در اقدامی زمان تولید بسیاری از نیروها مانند گولم یا پکا را در کنار اسپل‌های مختلف در قالب یک آپدیت کاهش داد. این موضوع باعث افزایش حملات به روستاهای مختلف با واحد‌های بسیار قدرتمند شده بود. هرچند این شرکت با اعمال تغییراتی در سیستم جستجوی بازی از دسترسی آسان بازیکنان به روستاهای غیر فعال جلوگیری کرده است.


منبع Touch Arcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده