// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

تماشا کنید: تصاویر و جزئیات کاملی از حالت چندنفره For Honor منتشر شد

یوبیسافت ویدیو، تصاویر و اطلاعات جدیدی را از بازی For Honor شامل جزئیاتی از نسخه Limited، فهرستی از شخصیت‌ها، حالت‌های مالتی‌پلیر و نسخه آلفای محدود به اشتراک گذاشته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فهرست‌ جدیدی از جزئیات و ویژگی‌های For Honor در کنار یک ویدیو و چند تصویر جدید منتشر شده که به صورت کامل ویژگی‌های نسخه‌ Limited بازی را در کنار سایر قابلیت‌های این بازی معرفی می‌کند.

For Honor Digital Deluxe

مشخصات نسخه محدود The Collector که به صورت انحصاری تنها در فروشگاه يوپلی (Uplay) در دسترس قرار می‌گیرد به شرح زیر است:

  • For Honor Gold Edition: نسخه اصلی بازی، پک دیجیتال دیلاکس (Digital Deluxe) از نسخه دیلاکس For Honor و Season Pass کامل بازی
  • جعبه منحصر به فرد کالکتور
  • سه کلاه‌خود جنگجو‌ با مقایس ۱ به ۳ برروی یک پایه چوبی از نایت، وایکینگ و سامورایی
  • لیتوگرافی منحصر به فرد
  • موسیقی متن اصل بازی

مشتریانی که For Honor را پیش‌خرید کنند یک پک با نام «Legacy Battle Pack» شامل سه پوشش ویژه تداعی کنند روح هر یک از جناح‌ها را دریافت می‌کنند. این سه سبک زره در انحصار Legacy Battle Pack بوده و توسط سه قهرمان کنسی، ریدر و واردن قابل پوشیدن است.

Fore Honor Legacy Battle Pack

در زمینه قابلیت‌های بازی با قهرمان‌ها در For Honor نیز میراث نایت، وایکینگ و سامورایی هر یک دارای چهار ویژگی‌ مبارزان زبده، شامل مهارت‌ها، سلاح‌ها، زره‌ها و سبک مبارزه ویژه خود هستند:

  • Vanguards قهرمان‌ها را با حمله خوب، توانایی‌های دفاعی و تطبیق‌پذیری عالی متعادل می‌کند.
  • Assassins ها شخصیت‌هایی بسیار سریع و کشنده، دوئل کنندگانی قهار با قدرت تهاجمی بسیار خوب هستند.
  • Heavies از جمله پایدارترین قهرمانان محسوب می‌شوند؛‌ حملات آنها آرام اما بسیار کشنده است. Heavies به ویژه برای دفاع از نقاط و از بین بردن دشمنان هوش مصنوعی (AI) موثر خواهند بود.
  • Hybrids مخلوطی از عناصر و ترکیبی از خصوصیات سایر سبک‌ها است. شخصیت‌هایی حرفه‌ای و پرورش یافته با تاکتیک‌های غیر معمول.

در For Honor همچنین طیف گسترده‌ای از گزینه‌های شخصی‌سازی وجود دارد. در پایان هر مسابقه چندنفره و ماموریت‌ کمپین، بازیکنان تجربه‌ یا همان ایکس‌پی‌هایی (XP) را به عنوان پاداش برای آزادسازی مهارت‌های مبارزه و گزینه‌های شخصی‌سازی بصری دریافت می‌کنند. بازیکنان همچنین این شانس را دارند تا به عنوان بخشی از میدان نبرد زره و سلاح‌هایی را غارت (loot) کنند. با استاتیک‌های خاص،‌ بازیکنان این فرصت را دارند تا با توجه به سبک مبارزه مخصوص به خود با اطمینان از عدالت و متعادل بودن بازی در حالت چندنفره، تجهیزات خود را منطبق کنند.

رقابت‌ها در حالت چند نفره For Honor می‌تواند در کنار یا در مقابل سایر بازیکنان و همچنین ربات‌ها در نمایشگر تقسیم شده (split-screen) و به صورت حالت Co-op برروی کنسول‌ها انجام شود. این قابلیت همچنین برروی حالت آنلاین نیز ارائه می‌شود:

  • Dominion حالت چهار در مقابل چهار (4v4): در این حالت مبتنی بر هدف، بازیکنان هر تیم باید برای کنترل مناطق نبرد مبارزه می‌کنند. این حالت متکی بر مهارت، ارتباط و کار گروهی است.
  • Brawl حالت دو در مقابل دو (2v2): هر تیم دو نفره باید برای پیروزی در راند، دو قهرمان دشمن را از بین ببرد. مهارت، هشیاری، همکاری و هم‌دستی برای استفاده از محیط به نفع خود اجزاء کلیدی محسوب می‌شوند.
  • Duel (دوئل): حالت یک در مقابل یک که در آن دو قهرمان به صورت چهره به چهره برای مبارزه تا مرگ روبرو می‌شوند. هرچند مهارت، اصل بنیادی پیروزی است با این حال مانند حالت Brawl، بازیکنان قادر به استفاده از محیط به نفع خود هستند.
  • Skirmish: حالتی 4v4 مشابه با حالت Team Death Match است. مهارت‌های مبارزه امری کلیدی در این حالت بوده و بازیکنان با کشتن قهرمان حریف، برای تیم خود امتیاز کسب می‌کنند.
  • Elimination: حالت 4v4 که در آن آخرین بازیکنی که قادر به ماندن در نبرد باشد پیروز رقابت خواهد بود.

آلفای بسته For Honor در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) آغاز و تا ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور) ادامه می‌یابد. این بازی برای انتشار در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۷ (۲۶ بهمن ۱۳۹۵) برروی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است.

|


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده