// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

محتویات انحصاری Destiny روی پلی استیشن 4 سال آینده برای ایکس باکس وان عرضه می‌شوند

کاربران ایکس‌باکس وان برای تجربه محتویات انحصاری پلی‌استیشن 4 بسته الحاقی The Taken King بازی Destiny می‌بایست تا پاییز سال آینده میلادی صبر کنند. با زومجی همراه باشید.

از زمان عرضه بازی Destiny محتویاتی انحصاری برای کاربران پلی‌استیشن 4 در نظر گرفته شد که همه آن‌ها پس از گذشت یک سال از عرضه رسمی بازی، در اختیار کاربران ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 قرار گرفت. پس از عرضه Destiny: The Taken King نیز قرار بود این روال ادامه داشته باشد ولی، کاربران ایکس‌باکس وان برای تجربه این محتویات انحصاری این بازی می‌بایست حداقل تا پاییز سال ۲۰۱۷ میلادی صبر کنند. به عبارتی دو سال پس از عرضه این بسته الحاقی.

همچنین تا مدتی دیگر بسته الحاقی Destiny: Rise of Iron نیز عرضه خواهد شد. طبق یک پست در وبسایت این بازی و فروشگاه پلی‌استیشن، بنظر می‌رسد Rise of Iron نیز از محتویات انحصاری برای کاربران پلی‌استیشن 4 برخوردار باشد. در این پست نوشته شده که کاربران ایکس‌باکس وان برای تجربه محتویات انحصاری آن باید تا پاییز سال آینده میلادی صبر کنند. جالب‌ترین بخش قضیه اینج ااست که پاییز سال ۲۰۱۵ میلادی، زمانی که بسته الحاقی The Taken King منتشر شد. اکتیویژن، ناشر بازی، اعلام کرد که کاربران ایکس‌باکس حداقل تا پاییز سال ۲۰۱۶ میلادی می‌بایست صبر کنند تا محتویات انحصاری بازی بر روی پلی‌استیشن 4 را تجربه کنند. بنظر می‌رسد این کلمه «حداقل» برای سونی و اکتیویژن صرفا بخشی از جملات‌اشان برای گسترش بازه زمانی است.

در راستای این موضوع چندی پیش در جریان گفت و گوی سایت پالیگان با اکتیویژن، آن‌ها اعلام کرده‌اند که چشم انداز جدیدی بین این دو کمپانی (سونی و اکتیویژن) صورت گرفته است ولی حرفی از عوض شدن سیاست‌های کلی زده نشد. با این حال عده‌ای از کاربران این بازی بر روی ایکس‌باکس وان شدیدا از اتفاقات رخ داده ناراحت هستند. از طرفی هنوز اکتیویژن به طور واضح از سیاست‌های پیش روی بین این دو کمپانی سخن نگفته است.

دارندگان Destiny: The Taken King بر روی پلی‌استیشن در زمان عرضه از یک سری محتویات انحصاری نظیر نقشه‌های جدید، Strike، اسلحه‌ای جدید و عجیب غریب و لباس مخصوص برای هر کلاس بازی برخوردار شدند. انتظار می‌رود با انتشار Destiny: Rise of Iron نیز یک سری محتویات انحصاری از جمله نقشه، ماموریت و سفینه برای کاربران پلی‌استیشن 4 نیز در دسترس قرار بگیرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده