// یکشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸

سازندگان Call of Duty: Infinite Warfare بدنبال ساخت زیر مجموعه برای این بازی هستند

پس از به اتمام رسیدن زیر مجموعه‌های بازی Call of Duty: Modern Warfare بنظر می‌رسد سازندگان این سه‌گانه قصد دارند زیر مجموعه‌های دیگری برای Call of Duty: Infinite Warfare بسازند. با زومجی همراه باشید.

با ساخته شدن از اولین نسخه بازی Call of Duty: Modern Warfare، این سری وارد دو بازه زمانی متفاوتی شد. بازه‌های زمانی که هر کدام دارای یک سری زیرمجموعه بودند. حال هم زیر مجموعه‌های سری Modern Warfare به اتمام رسیده و هم زیرمجموعه‌های سری Black Ops. انفینیتی وارد، سازنده بازی Call of Duty: Infinite Warfare، قصد دارد برای این سری نیز زیر مجموعه‌هایی خلق کرده تا این بازی نیز همانند دو سری قبلی به یک سه گانه در سری Call of Duty شود.

طبق مصاحبه سایت پالیگان با تیلور کوروساکی، کارگردان بخش داستانی Call of Duty: Infinite Warfare، که از سال ۲۰۱۴ میلادی از تیم ساخت بازی The Last of Us استودیو ناتی داگ جدا و به اینفینیتی وارد پیوست، وی علاقه‌ای به سرمایه گذاری بر روی ساخت زیرمجموعه برای این Call of Duty: Ghosts نداشته و قصد دارد تا سری Call of Duty راه جدیدی را شروع و به انتها برساند. تیلور کوروساکی در این باره می‌گوید:

ما قصد داریم تا زیر مجموعه جدیدی برای سری ندای وظیفه خلق کنیم. قطعا بازی که در حال توسعه آن هستیم، به یک چند مجموعه در سری Call of Duty تبدیل خواهد شد. ما قصد داریم تا دنیایی جدید و غنی از این سری خلق کنیم. دنیایی که با تجربه آن به هیچ‌وجه خسته نشویم.

کوروساکی در ادامه حرف‌هایش به این نکته اشاره کرد که از نظر زمانی و محتوا Call of Duty: Infinite Warfare به قدری بزرگ است و تغییرات ایجاد می‌کند که Call of Duty: Modern Warfare پس از نسخه سوم Call of Duty آن را انجام داد.

من حتم دارم که تیم سازنده اینفینیتی وارد جهش زمانی فوق العاده‌ای که بین جنگ جهانی دوم و جنگ‌های مدرن را ایجاد کردند، بین حال و آینده نیز ایجاد می‌کنند. دنیای که قرار است سلاح‌های جدید، هوض مصنوعی‌های جدید، گجت‌های متنوع و وسایل نقلیه‌های مرتبط با بازه زمانی را در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آبان ماه (۴ نوامبر میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده