نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۸

بازی Jade Empire استودیو بایوور برای iOS عرضه خواهد شد

Jade Empire، بازی نقش‌آفرینی استودیو بایوور، برای عرضه روی دستگاه‌های iOS تایید شده است. با زومجی همراه باشید.

با مرور زمان و پیشرفت فناوری، بازی‌های قدیمی پی‌سی که زمانی برای اجرا به سیستم‌های قدرتمندی نیاز داشتند، روی گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها قابل اجرا می‌شوند. کمپانی‌های بزرگ هم از این فرصت استفاده می‌کنند تا آثار کلاسیک خود را مجددا از این طریق عرضه کنند. حال استودیو بایوور، سازنده بازی‌هایی مثل Dragon Age و Mass Effect، اعلام کرده بازی نقش‌آفرینی Jade Empire را برای دستگاه‌های iOS عرضه خواهد کرد.

این نسخه از بازی توسط استودیو اسپایر مدیا در حال توسعه است و «به‌زودی» عرضه خواهد شد. البته سایت IGN با انتشار تریلری اعلام کرده بود که این بازی امروز منتشر می‌شود، ولی سازندگان با تکذیب این موضوع اعلام کردند که بازی هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد. استودیو اسپایر پیش از این یکی دیگر از بازی‌های بایوور یعنی Knights of the Old Republic را نیز برای iOS پورت کرده بود که البته این بازی به دلیل مشکلات فنی متعدد، انتقاد گیمر‌ها و منتقدین را در پی داشت.

Jade Empire در سال ۲۰۰۵ عرضه شد و دو سال بعد هم نسخه Special Edition آن روانه بازار شد که شامل سلاح‌ها و محتویات بیشتری می‌شد. نسخه iOS بازی هم قرار است پورت همین نسخه باشد.

با اینکه هنوز قیمتی برای بازی اعلام نشده، ولی احتمالا این بازی هم مانند Knights of the Old Republic قیمتی در حدود ۱۵ دلار خواهد داشت.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده