نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸

کونامی: Metal Gear Survive قطعا دارای المان‌های مخفی کاری است

کمپانی کونامی اعلام کرد که در بازی Metal Gear Survive قطعا شاهد المان‌های مخفی‌کاری خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

Konami اخیرا نسخه‌ای جدید از بازی متال گیر را با نام Metal Gear Survive معرفی کرد که داستان آن در یک دنیای فرعی اتفاق می‌افتند و یک بازی مبتنی بر همکاری تیمی است که در آن باید با کمک دوستان‌تان با موجودات خطرناک زامبی‌مانندی مبارزه کنید. کونامی در زمان معرفی بازی هم اعلام کرد که این نسخه قطعا دارای المان‌های مخفی‌کاری خواهد بود. با این حال تریلر معرفی بازی نوید از یک بازی سراسر اکشن می‌دهد. به همین دلیل هم کمپانی ژاپنی مجبور شده تا دوباره در این مورد شفاف‌سازی کند.

ریچارد جونز، یکی از مدیران کونامی، در مصاحبه‌ای با سایت یوروگیمر تاکید کرد که این نسخه قطعا دارای المان‌های مخفی‌کاری خواهد بود:

همکاری تیمی (Co-Op) تنها یکی از مکانیزم‌های بازی است و مخفی‌کاری قطعا نقش اساسی در بازی خواهد داشت. چرا که این المان مهم‌ترین ویژگی‌ای است که یک متال‌گیر را تبدیل به متال‌گیر می‌کند. البته این یک واقعیت است که تریلر اول بازی نمایشی مملو از صحنه‌های اکشن بود، ولی قطعا در بازی شاهد المان‌های مخفی‌کاری هم خواهیم بود.

همچنین یکی از موارد بسیار هیجان‌انگیز راجع به بازی این است که ما المان‌های همکاری تیمی و مخفی‌کاری را همزمان در یک بازی گنجانده‌ایم و گیم‌پلی‌ای خلق کرده‌ایم که اجازه استفاده همزمان از این دو ویژگی را می‌دهد. البته الان نمی‌توانم جزییات بیشتری ارائه کنم، ولی قطعا در آینده اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه خواهیم کرد.

جونز در مصاحبه خود به سلاح‌ها، تجهیزات و آیتم‌های جدید بازی نیز اشاره کرد:

یکی از مواردی که بازی‌های Metal Gear همواره در آن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند، این است که همواره سلاح‌ها، آیتم‌ها و گجت‌های زیادی در اختیار گیمر قرار داده و اجازه می‌دهند که با استفاده از خلاقیت خودش از آن‌ها استفاده کند. در این نسخه از بازی هم سلاح‌ها و آیتم‌های جدیدی به بازی اضافه شده‌اند که سعی کرده‌ایم ویژگی مذکور و این آزادی عمل را در استفاده از آن‌ها هم به گیمر بدهیم تا بازی کماکان حس یک متال گیر را داشته باشد.

مصاحبه‌کنند سایت یوروگیمر همچنین از جونز پرسید که آیا ساخت بازی Metal Gear Survive پیش از خروج هیدیو کوجیما از کونامی آغاز شده بود یا خبر که وی اعلام کرد فعلا نمی‌تواند اطلاعاتی در این مورد ارائه کند. همچنین مدیر کونامی بدون اینکه اشاره‌ای به سازنده بازی کند، اعلام کرد که بازی در ژاپن ساخته می‌شود.

Metal Gear Survive در سال ۲۰۱۷ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده