// جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۲

شایعه: خبرهایی از عرضه Assassin's Creed: Ezio Collection به گوش می‌رسد

به نظر می‌رسد که کمپانی یوبیسافت قصد دارد تا قهرمان بسیار محبوب گذشته سری Assassin’s Creed را به کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس وان بیاورد. با زومجی همراه باشید.

در لیست رده‌بندی بازی‌های کره جنوبی، کالکشنی به نام Assassin’s Creed: Ezio Collection به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد یوبیسافت (Ubisoft) قرار است بازی‌هایی که کارکتر اتزیو (Ezio) در آن‎‌ها حضور دارد را به صورت یک کالکشن عرضه کند. کارکتر اتزیو در بازی‌های Brotherhood ،Assassins Creed II  و Revelations ایفای نقش کرده است و هیچ کدام از آن‌ها نیز برای کنسول‌های نسل هشتمی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه نشده‌اند. البته نسخه Assassin’s Creed 2 به لطف قابلیت Backward Compatibility برای کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس است. داستان کارکتر بسیار محبوب اتزیو نیز در فیلم کوتاه Assassin’s Creed: Embers به پایان می‌رسد که امیدواریم این فیلم کوتاه نیز در این کالکشن وجود داشته باشد.

 امسال نیز سال عجیبی به نظر می‌رسد، چه را که بعد از مدت‌ها خبری از یک قسمت جدید سری Assassin’s Creed نخواهد بود. اما در عوض فیلم پر خرج این سری با ایفای نقش مایکل فسبندر جای خالی یک بازی Assassin’s Creed را پر خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ آیا یک کالکشن ارزشمند با حضور اتزیو آئودیتوره دا فیرنزه هیجان انگیز خواهد بود؟


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده