نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

مایکروسافت: کنسول های آینده در قالب نسل عرضه نمی‌شوند

آن‌طور که از گفته‌های رئیس بازاریابی بازی‌های ایکس‌باکس برمی‌آید، ایکس‌باکس اسکورپیو ممکن است آخرین نسل کنسول‌های بازی مایکروسافت باشد. با زومجی همراه باشید.

آرون گرینبرگ، رئیس بازاریابی بازی‌های ایکس‌باکس، بر این باور است که در سال‌های پیش رو، کنسول‌های بازی دیگر مانند گذشته به نسل‌های مختلف طبقه‌بندی نمی‌شوند. وی اخیراً در گفت‌وگو با وب‌سایت انگجت از پروژه اسکورپیو (Project Scorpio)، نسخه‌ی جدید ایکس‌باکس وان، صحبت و به دیدگاه‌اش در مورد کنسول‌های آینده اشاره کرد. او گفت:

به نظر ما در آینده چیزی به نام نسل کنسول وجود نخواهد داشت؛ [در عوض] فکر می‌کنیم که امکان ایجاد کردن کتابخانه‌ای [بی‌نقص از بازی و نرم‌افزار]، [حضور موثر داشتن در] جامعه‌ی کاربری و به‌کارگیری دوباره‌ی سخت‌افزارهای پیشین مواردی هستند که در آینده نقش پررنگی را ایفا می‌کنند. ما با [معرفی کردن] پروژه‌ی اسکورپیو داریم روی این [دیدگاه] سرمایه‌گذاری عظیمی می‌کنیم.

گرینبرگ این‌طور ادامه داد:

ما درواقع می‌خواهیم بگوییم که «نسل جدیدی در کار نیست؛ [صرفاً کنسولی] که دارید [با بروزرسانی سخت‌افزاری] کارش را ادامه می‌دهد و همچنان پاسخ‌گوی [نیازهای‌تان] خواهد بود». ما به دستگاه‌های [بازی جدید نه به‌عنوان نسل، بلکه] به چشم یک «خانواده» نگاه می‌کنیم.

آرون گرینبرگ در ادامه‌ی گفت‌وگو با اشاره به اینکه «به نظر می‌رسد [در بازار] تقاضا و علاقه‌ی فراوانی به ایکس‌باکس اسکورپیو وجود داشته باشد»، گفت که او و تیم‌اش انتظار دارند که این کنسول پس از آغاز عرضه‌اش فروش بالایی را تجربه کند. انتظار می‌رود که اسکورپیو در تعطیلات پایان سال ۲۰۱۶ به بازار راه پیدا کند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده