نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

بازی موبایل Mr.Robot توسط تل تیل گیمز منتشر شد

کمپانی تل‌تیل گیمز که وظیفه ساخت بازی‌هایی مانند The Walking Dead و The Wolf Among Us را بر عهده دارد، یک بازی بر اساس سریال محبوب Mr.Robot منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

چندی پیش بود که Telltale Games توییتی منتشر کرده بود که در آن خبر از انتشار یک بازی بر اساس سریال محبوب آقای روبات می‌داد. دیروز این استودیو این بازی را با نام eps1.51_exfiltratiOn.apk و eps1.51_exfiltratiOn.ipa را برای دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS منتشر کرد. 

البته استودیو تل‌تیل گیمز، فقط وظیفه انتشار بازی سریال Mr.Robot را بر عهده دارد و استودیو نایت اسکول این بازی را که یک بازی مبتنی بر متن است، توسعه داده است. شما در این بازی، در یک محیطی شبیه به محیط یک اپلیکیشن پیام‌رسان، باید بازی کنید. داستان بازی نیز حول فصل اول سریال مستر روبات می‌گذرد. شما در نقش یک انسان عادی هستید که یک گوشی متعلق به یکی از اعضای اف‌سوسایتی، گروه هکر سریال، را پیدا می‌کند. این اتفاق باعث می‌شود که شما وارد ماجراجویی این هکرها شوید. در توضیحات رسمی این بازی چنین آمده است:

وارد دنیای fsociety شوید. گروه هکری که قصد دارد دنیا را ریست کند. شما وظیفه صحبت کردن و رساندن پیغام به کارمندان شرکت E-Corp را که یک شرکت بزرگ تکنولوژی است دارید. بدزدید، تقلب کنید و دروغ بگویید تا به واقعیت دست پیدا کنید و در این حین باید با شخصیت پیچیده الیوت (کاراکتر اصلی سریال) کنار بیاید. همچنین باید از اطلاعات سری خود نیز محافظت کنید.

در زیر نیز می‌توانید تعدادی اسکرین‌شات از بازی را مشاهده کنید:

بازی هم‌اکنون با قیمت ۲/۹۹ دلار برروی پلی‌استور گوگل و اپ‌استور اپل قرار دارد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده