نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

ویدیوی بازی های لغو شده مجموعه Star Wars

چندی پیش ویدیویی منتشر شد که در آن گیم‌پلی بازی‌هایی از مجموعه استار وارز نشان داده می‌شود که هرگز عرضه نشده‌اند. با زومجی و تماشای این ویدیو همراه باشید. 

یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های دنیای سرگرمی، بدون شک مجموعه جنگ ستارگان یا Star Wars است. چند روز پیش یک ویدیو جدید منتشر شد که ویدیویی از گیم‌پلی تعدادی از بازی‌های لغو شده این مجموعه را نشان می‌داد. 

وب‌سایت Unseen64 که وظیفه انتشار ویدیوهایی از بازی‌های لغو شده را بر عهده دارد، ویدیویی از بازی‌های Rogue Squadron برای کنسول Wii و بازی Rogue Squadron: X-Wing vs Tie Fighter منتشر کرد که هر دو لغو شده‌اند:

| |

با توجه به اطلاعات ارائه شده در ویدیو، استودیو فاکتور 5 که وظیفه ساخت بازی‌ها را بر عهده داشت، علاوه بر این بازی‌ها قصد داشت یک بازی دیگر با نام Dark Squadron بر اساس این مجموعه بسازد که بازیکنان را در نقش سربازان امپراتوری و در صدر آنها دارت ویدر قرار می‌داد. بازی دیگری که در این ویدیو شاهد آن هستیم، یک بازی اکشن ماجرایی بود که شخصیت اول آن چوباکا بود و داستان وی را پیش از فیلم Star Wars: A new Hope روایت می‌کرد. در ادامه این ویدیو، به دلایل لغو این بازی‌ها اشاره و اطلاعات بسیار خوبی درباره این بازی‌ها ارائه می‌شود.

تاریخ مجموعه استار وارز، بازی‌های لغو شده بسیاری را به خود دیده است و حال که این مجموعه به دلیل ساخت سه‌گانه جدید جان تازه‌ای گرفته است، این احتمال می‌رود که لوکاس‌فیلم، ساخت تعدادی از این پروژه‌های لغو شده را از سر بگیرد. در حال حاضر نیز کمپانی الکترونیک آرتز حقوق ساخت بازی بر اساس این مجموعه را بر عهده دارد و بازی‌های Star Wars: Battlefront توسط دایس منتشر شده و بازی معرفی نشده استودیو ویسرال گیمز از این مجموعه و بازی سوم شخص اکشن جنگ ستارگان استودیوی ریسپاون اینترتینمنت در دست ساخت هستند.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده