نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

بازی کلاسیک Pokemon Snap به زودی برای Wii U عرضه می‌شود

نینتندو اعلام کرد که بازی کلاسیک Pokemon Snap به‌زودی از طریق کنسول مجازی برای Wii U عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

این روز‌ها محبوبیت بازی Pokemon Go باعث شده تا دیگر محصولات مرتبط با دنیای پوکمون‌ها هم محبوبیت بیشتری پیدا کنند. نینتندو با آگاهی از این موضوع، قصد دارد پنج‌شنبه ۲۸ مرداد، یکی از بازی‌های کلاسیک این مجموعه با نام Pokemon Snap را از طریق Virtual Console برای Wii U عرضه کند. Pokemon Snap از ایده‌ای استفاده می‌کند که در Pokemon Go هم شبیه آن پیاده شده است؛ این بازی یک تیراندازی اول‌شخص است که البته در آن خبری از سلاح و تفنگ نیست. بلکه گیمر‌ها باید با استفاده از تجهیزاتی که دارند، از ۱۵۱ گونه پوکمون موجود در بازی عکس بگیرند و هرچه کیفیت عکس‌های ثبت شده بهتر باشد، امتیاز بیشتری نصیب آن‌ها خواهد شد.

Pokemon Snap در سال ۱۹۹۹ برای کنسول نینتندو 64 عرضه شده بود و یکی از بازی‌های کالت به‌شمار می‌شود. با این حال و علی‌رغم خواسته‌های طرفداران، نینتندو هرگز به ساخت دنباله این بازی اقدام نکرد. قطعا تجربه کردن این بازی و عکس‌برداری از پوکمون‌ها با استفاده از کنترلر کنسول Wii U، جذاب و سرگرم‌کننده خواهد بود. هنوز قیمت نسخه Wii U بازی مشخص نشده است.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده