// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

بازی Minecraft برای آکیولس ریفت در دسترس قرار گرفت

مایکروسافت طی یک خبر اعلام کرد که دارندگان بازی Minecraft بر روی ویندوز 10 می‌توانند این بازی را از طریق هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت بازی کنند. با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت، ناشر و سازنده بازی‌های ویدیویی، طی یک خبر اعلام کرد که بازی Minecraft پا به دنیای واقعیت مجازی گذاشته است. امروز از طریق یک بروزرسانی که برای این بازی که بر روی پلتفرم ویندوز 10 منتشر شد، Minecraft قابلیت پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت را بدست آورد.

همچنین در ادامه خبر گفته شده که نسخه‌ای که بروزرسانی برای‌ آن منتشر شده، در واقع همان نسخه‌ای است که در ماه آوریل میلادی برای هدست واقعیت مجازی سامسونگ (Gear VR) در دسترس قرار گرفته بود. همچنین علاوه‌بر پشتیبانی از ماوس و کیبورد، در حالت واقعیت مجازی برای کنترلر بهتر در محیط می‌توانید از کنترلر ایکس‌باکس وان نیز استفاده کنید. همچنین ارتقا گرافیک این بازی و اضافه شدن گزینه Anti-Aliasing به شما اجازه می‌دهد تا Minecraft را با قدرت گرافیکی بالاتری در دنیای واقعیت مجازی تجربه کنید.

دارندگان هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت برای تجربه این بازی می‌بایست برنامه مخصوص این هدست را ابتدا برای ویندوز 10 دانلود کرده و سپس به بازی کردن بپردازند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده