نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

نسخه بتای بروزرسانی رفع مشکل بازی No Man's Sky برای پی سی عرضه شد

استودیوی هلو گیمز نسخه‌ای بتا از بروزرسانی رفع مشکل نسخه پی‌سی بازی No Man's Sky منتشر کرده که علاقه‌مندان می‌توانند آن را دانلود کنند. با زومجی همراه باشید.

پس از انتشار بازی No Man's Sky برای رایانه‌های شخصی ویندوزی در روز جمعه، بسیاری از کاربران مشکلاتی مانند افت شدید نرخ فریم و کرش کردن بازی را تجربه کردند. Hello Games، استودیو سازنده بازی، اعلام کرد که به‌زودی با انتشار یک بروزرسانی این مشکلات را رفع خواهد کرد. این استودیو ابتدا یک‌سری راهکار را در صفحه استیم بازی منتشر کرد که می‌توانند بخشی از مشکلات را تا پیش از عرضه آپدیت بازی رفع کنند.

با این حال اگر روش‌های مذکور را تست کرده‌اید و هنوز هم مشکلات بازی رفع نشده‌اند، می‌توانید بازی خود را به جدید‌ترین نسخه آپدیت کنید که البته هنوز حالتی بتا مانند دارد. البته باید در نظر داشته باشید که این نسخه از بازی، هنوز در مرحله آزمایشی است و هلو گیمز فعلا آن را برای عرضه عمومی مناسب ندانسته است. برای دانلود این آپدیت، وارد استیم شوید و در بین بازی‌های خودتان روی نام No Man’s Sky راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید. سپس از تب BETAS روی Code: 3xperimental انتخاب کنید تا بازی شما به جدید‌ترین نسخه آپدیت شود.

با این حال اگر دوست دارید یک آپدیت بدون مشکل داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا زمان انتشار نسخه نهایی بروزرسانی بازی صبر کنید. No Man's Sky روی پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی قابل‌بازی است و برای آشنایی بیشتر با آن، می‌توانید نیم‌نگاه زومجی را تماشا کنید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده