// دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

امکان خرید مجزای بسته‌های الحاقی Balck Ops 3 از استیم به دلایل نامعلوم غیرفعال شده است

پس از عرضه بسته الحاقی جدید بازی Call of Duty: Black Ops 3 بر روی ایکس‌باکس وان و پی‌سی بظر می‌رسد کاربران استیم قادر به خرید این بسته الحاقی نیستند. با زومجی همراه باشید.

پس از عرضه بسته الحاقی The Descent برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، بنظر می‌رسد یک مشکل بزرگ پیش روی کاربران استیم قرار دارد. چرا که کاربران استیم قادر به خرید بسته‌های الحاقی این بازی به صورت جداگانه نیستند. به عبارتی اگر قصد خرید بسته الحاقی The Descent یا دو بسته الحاقی پیشین بازی را دارید، حتما می‌بایست Season Pass بازی Call of Duty: Black Ops III را خریداری کنید.

حتی اگر به صفحه خرید این بازی در استیم نیز مراجعه کنید می‌بینید که نوشته شده دیگر قادر به خرید بسته‌های الحاقی این بازی بر روی رایانه‌های شخصی نیستید و تنها راه تهیه بسته‌های الحاقی خرید Season Pass بازی است. متاسفانه هنوز دلیل این اتفاق اعلام نشده و حتی گفته نشده که آیا این حذف شدن خرید بسته‌های الحاقی به صورت تکی همیشگی است یا برای مدتی نامعلوم این اتفاق رخ داده است.

البته اگر دو بسته الحاقی اول بازی را خریداری کرده باشید، هنگام خرید سیزن‌پس لازم نیست هزینه کامل را پرداخت کنید و هزینه دو بسته الحاقی اول از مبلغ کل خرید کم خواهد شد. تا به حال سه بسته الحاقی از ۴ بسته الحاقی Call of Duty: Black Ops 3 منتشر شده و تنها یک بسته الحاقی دیگر باقی مانده است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده