// دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

سازنده No Man's Sky به عرضه این بازی بر روی ایکس باکس وان اشاره کرد

طی صحبت‌های شان ماری، کارگردان بازی No Man's Sky، بنظر می‌رسد آن‌ها قصد دارند تا این بازی را بر روی ایکس‌باکس وان نیز عرضه کنند. با زومجی همراه باشید.

یکی از دغدغه‌های حال حاضر مخاطبین این است که پس از گذشت چقدر زمان شاهد عرضه بازی No Man's Sky برای ایکس‌باکس وان خواهیم بود. بازی No Man's Sky هفته پیش بر روی رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 عرضه شد و در زومجی می‌توانید نیم نگاه این بازی علمی تخیلی را مشاهده کنید.

طی مصاحبه Dailystar با شان ماری، در مورد آینده این بازی و اینکه آیا No Man's Sky برای سایر پلتفرم‌ها عرضه می‌شود یا خیر سوالاتی از وی پرسیده شد و جواب‌های وی در این باره بسیار جالب بودند. مصاحبه‌کننده سوال‌هایی در مورد نحوه انحصاری بودن بازی و امکان عرضه آن برای ایکس‌باکس وان پرسید و شان ماری خیلی سربسته در مورد این سوال جواب داد. با این حال لابه‌لای صحبت‌هایش اشاره‌ای به انحصاری زمانی بودن بازی نیز کرده است. همچنین در زمانی که شان ماری قصد داشت صحبت‌های بیشتری در این باره انجام دهد یک خبرنگار سونی اعلام کرد که بهتر است موضوع بحث را عوض کرده و در مورد سایر مسائل صحبت کنیم. شاید اطلاعات شان ماری می‌توانست خبرهای هیجان انگیزتری را در اختیار مخاطبین قرار دهد.

در آخر نظر شما کاربران چیست؟ آیا این بازی بر روی ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد؟


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده