// دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

بروزرسانی جدید Overwatch با هدف تغییر ویژگی‌های سه شخصیت بازی عرضه می‌شود

جف گودمن در انجمن بازی Overwatch در یک پست اعلام کرده که بزودی شاهد تغییراتی بر روی شخصیت‌های بازی Overwatch خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

اخیرا در انجمن بازی Overwatch تاپیکی زده شد به اسم لطفا شخصیت زانیاتا را ضعیف نکنید. ولی جف گودمن، طراح اصلی بازی Overwatch، با خبرهای بدی به سراغ این تاپیک آمد. وی طی یک پست اعلام کرد:

خیلی‌ها این روزها با شخصیت زانیاتا به بازی کردن می‌پردازند. طی بازخوردهایی که از این شخصیت دریافت کرده‌ایم و همچنین آمار به جای مانده از بازیکنان این شخصیت فهمیدیم که وی تا حدی قوی‌تر از سایر شخصیت‌های هم رده خود است. طی بروزرسانی پیش روی بازی قصد داریم یک سری از قابلیت‌های وی را تضعیف کنیم. شاید قابلیت Discord Orb را کمی ضعیف کردیم.

جدای از این خبر بد جف گودمن با یک سری اخبار خوب نیز به سراغ هواداران بازی Overwatch آمد. وی در ادامه حرف‌هایش اشاره‌هایی به شخصیت مِی و قوی شدن قابلیت ویژه وی کرد. گودمن در این باره گفت:

بنظر می‌رسد قابلیت ویژه مِی با تمام بزرگی که دارد کمی ناقص بوده و هم‌خوانی خوبی با قابلیت‌های ویژه شبیه به خود ندارد. به عبارتی نمی‌توان آن را به خوبی ترکیب کرد. فعلا در حال کار بر روی وی بوده و احتمال دارد محدوده قابلیت‌ ویژه این شخصیت را افزایش دهیم.

تا به حال صحبت‌ها و تاپیک‌های زیادی حول شخصیت مرسی زده شده است. درخواست‌هایی از سوی کاربران که خواستار تقویت و کمی تغییر در قابلیت‌های وی شده بودند. بنظر می‌رسد قابلیت Heal کردن وی تا حدی کندتر و آرام‌تر از سایر شخصیت‌های کلاس پشتیبان صورت می‌گیرد. گودمن نیز در این باره می‌گوید:

اگر قرار باشد بر روی شخصیت مرسی تغییراتی را اعمال کرده و یا قابلیت‌های جدید به وی اضافه کنیم، قطعا به سراغ قابلیت‌هایی می‌رویم که به وی اجازه دهد در خارج از مبارزه هم تیمی‌های خود را کمک کند. قابلیتی که برای وی بسیار مفیدتر از قابلیت‌های الان باشد. احتمال دارد در آینده شاهد تغییراتی بر روی این شخصیت باشیم.

در آخر نظر شما چیست؟ آیا با تضعیف و قوی شدن سه شخصیت ذکر شده در بازی Overwatch موافق هستید؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده