// دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹

لیست آهنگ های بازی NBA 2K17 منتشر شد

استودیو توکی گیمز (2k Games) سازنده بازی NBA 2K17،‌ لیست ساندترک‌های این بازی شبیه ساز حرفه‌ای بسکتبال را منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

نسخه پیشین بازی NBA 2k از آهنگ‌های لایسنس شده گروه‌ها و خواننده‌هایی استفاده کرده بود که لبورن جیمز و فارل ویلیامز آن‌ها را انتخاب کرده بودند و شدیدا مورد تایید مخاطبین قرار گرفت. حال در جدیدترین نسخه این سری، این وظیفه برعهده‌ی گروه‌ها و خوانندگانی چون نواح شبیب، ایمیجین دراگونز و گریمز خواهد بود.

لیست موسیقی‌های بازی شامل ۵۰ آهنگ شنیدنی است از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به آهنگ‌های Rosa Parks از اوت‌کاست، Pop Style از دریک، Friction از ایمیجین دراگونز و Heart of the City از جی‌زی اشاره کرد. از اینجا می‌توانید لیست کامل ساندترک‌های بازی را مشاهده کنید. همچنین در اسپاتیفای می‌توانید این ۵۰ آهنگ شنیدنی را گوش دهید.

بازی NBA 2K17 در تاریخ ۳۰ شهریور ماه (۳۰ سپتامبر میلادی) برای رایانه‌های شخصی پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 عرضه خواهد شد. همچنین با پیش خرید کردن این بازی می‌توانید ۴ روز زودتر به تجربه NBA 2K17 پرداخته و از یک سری بسته‌های الحاقی ویژه برخوردار خواهید شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده