نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

با خرید HTC Vive سه بازی رایگان دریافت کنید

امروز کمپانی اچ‌تی‌سی اعلام کرد که خریداران هدست واقعیت مجازی وایو، سه بازی رایگان دریافت خواهند کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید. 

امروز کمپانی تایوانی HTC، سازنده هدست واقعیت مجازی Vive، اعلام کرد کسانی که از این به بعد این هدست را خریداری کنند، کدهایی دریافت می‌کنند که می‌توانند با استفاده از آنها سه بازی واقعیت مجازی را به صورت کاملا رایگان دریافت کنند. این اقدام اچ‌تی‌سی، در راستای جذب هرچه بیشتر کاربران برای خرید این هدست محسوب می‌شود. در زیر می‌توانید بازی‌هایی که اچ‌تی‌سی آنها را به صورت رایگان در دسترس خریداران قرار می‌دهد، مشاهده کنید:

  • The Gallery - Episode 1: Call fo the Starseed که توسط استودیو کلاودهد گیمز منتشر شده است و قیمتی معادل با ۲۹/۹۹ دلار دارد.
  • Tiltbrush که توسط گوگل منتشر شده و قیمتی معادل با ۲۹/۹۹ دلار دارد. 
  • Zombie Training Simulator که توسط استودیو اکسلتور منتشر شده و قیمتی معادل با ۱۹/۹۹ دلار دارد. 

بازی Call fo the Starseed، یک بازی ماجرایی است که شما در آن به حل معماها و پازل‌های مختلف می‌پردازید و تا به حال یکی از بهترین بازی‌های واقعیت مجازی محسوب می‌شود.

از طرف دیگر، Tiltbrush، در حقیقت یک اپلیکیشن برای خلق آثار هنری است که شما را درون فضایی قرار می‌دهد که می‌توانید در آن با استفاده از خلاقیت خود، آثار جالبی خلق کنید. 

بازی Zombie Training Simulator نیز همانطور که از نامش پیدا است، شما را در مقابل تعداد زیادی زامبی قرار می‌دهد و شما باید آنها را از بین ببرید.

هنوز مشخص نیست که آیا این بازی‌های فقط برای خریداران جدید در دسترس هستند یا کاربران فعلی HTC Vive نیز می‌توانند آنها را به صورت رایگان دریافت کنند.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده