// یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

تخفیفات درون بازی و RP دو برابر در GTA 5 تا روز ۲۸ مرداد

مجموعه‌ای از پاداش‌، تخفیف و رویداد‌های RP دو برابر اکنون در GTA Online، حالت چندنفره بازی Grand Theft Auto V آغاز شده است. علاوه بر این، یک مسابقه پریمیوم نیز با جوایز بزرگ به چشم می‌خورد.

از روز ۱۲ آگوست تا روز ۱۸ آگوست (۲۸ مرداد پنج‌شنبه)، می‌توانید با بازی در سه حالت Entourage ،Ectraction و Hunting Pack بازی GTA Online نسبت به روزهای عادی دو برابر دلار GTA و RP دریافت کنید. در صورت علاقه، به راحتی از طریق دکمه پلی‌لیست (Playlist) در صفحه راه‌اندازی GTA V می‌توانید به حالت‌های فوق دسترسی پیدا کنید. شما همچنین از طریق محیط خود بازی نیز قادر به ورود به حالت‌های مختلف بازی هستید.

Executive Protection Bonuses GTA Online

در هفته جاری روش دیگر جهت دریافت RP دو برابر در GTA Online پیوستن به بخشی از کارهای VIP Work و VIP Challenges شامل Salvage ،Haulage و Cargo Delivery است. علاوه بر این، سایر ماموریت‌های مدیران و سایر مجرمان نیز با پرداخت RP دو برابر بروزرسانی می‌شوند.

در کنار پاداش‌های بالا، در هفته جاری همچنین شاهد تخفیفاتی در GTA Online هستیم. در ابتدا، تمام دفاتر اجرایی (Executive Office) به صورت نیم‌بها در دسترس هستند، راک‌استار همچنین دکوراسیون و لوازم شخصی‌سازی از جمله گاوصندوق و کمدهای اسلحه را با ۲۵ درصد تخفیف ارائه می‌دهد. علاوه بر این، خدماتی مانند impound recovery و ارسال وسیله نقلیه پگاسوس در کنار تمام لباس‌های موجود در Further Adventures واقع در بروزرسانی Finance و Felony نیز به صورت نیم‌ بها به فروش می‌رسند.

در ادامه، در هفته جاری خرید خودرو پگاسوس ریپر با ۲۵ درصد سود همراه است در حالی که هلی‌کوپتر تهاجمی Buzzard با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

در ضمن، رقابت وسپوچی در مسابقات پریمیوم این هفته موجود است. این رقابت با استفاده از خودروی جدید Progen Tyrus (خودرویی که با بروزرسانی Cunning Stunts به بازی  اضافه شد) در دسترس قرار می‌گیرد.

راک استار در توضیح این رقابت گفت:

افراد پیروز در رقابت‌ فوق به ترتیب نفر اول ۱۰۰ هزار دلار GTA، نفر دوم ۳۰ هزار دلار GTA و در نهایت نفر سوم ۲۰ هزار دلار GTA را دریافت می‌کنند و تمام رانندگان به صورت تضمینی سه برابر RP دریافت خواهند کرد. برای پیوستن به Premium Race به نقطه زرد رنگ مشخص در نقشه واقع در Legion Square رفته، شارژ را پرداخت و با هفت رقیب دیگر برای پیروزی بزرگ، مسابقه دهید.

تمام ویژگی‌های فوق به عنوان بخشی از رویداد هفته Executive Protection Bonuses در GTA Online تا تاریخ ۱۸ اوت است.

در خبر دیگر از GTA Online، تیک تو، ناشر همکار کمپانی راک‌استار، هفته گذشته در یک نشست توجیهی درآمد از رکورد ثبت‌نام در GTA Online در سه ماهه گذشته خبر داده است. هرچند اطلاعاتی از درآمد حاصل شده نداریم با این حال، علی‌رغم رایگان بودن حالت جدید، احتمالا از طریق خرید‌های درون برنامه‌ای درآمد بسیاری کسب شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده