نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

تاریخ عرضه بازی Killing Floor 2 اعلام شد

استودیوی تریپ‌وایر اینتراکتیو، تاریخ عرضه بازی Killling Floor 2 را برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی اعلام کرد. با زومجی همراه باشید.

بازی Killling Floor 2 از مدت‌ها پیش در حالت Early-Access استیم عرضه شده است. با این حال سازندگان اخیرا تاریخ انتشار نسخه نهایی آن را روی پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی اعلام کرده‌اند. بر این اساس بازی در تاریخ ۲۸ آبان به دو صورت دیجیتالی و فیزیکی عرضه خواهد شد. نسخه دیجیتالی بازی را می‌توان از فروشگاه‌های آنلاین با قیمت ۲۹/۹۹ دلار خریداری کرد و البته یک نسخه دیجیتالی دیلاکس نیز با قیمت ۳۹/۹۹ دلار عرضه خواهد شد. نسخه فیزیکی بازی هم برای هر دو پلتفرم با قیمت ۳۹/۹۹ دلار عرضه می‌شود و دارای محتویات نسخه دیلاکس است.

استودیو تریپ‌وایر در معرفی بازی خود گفته است:

در Killing Floor 2 گیمر‌ها وارد یک منطقه اروپایی می‌شوند. این منطقه توسط موجودات وحشی که در اثر آزمایش‌های شکست‌خورده خلق شده‌اند، تسخیر شده است. داستان بازی یک ماه پس از اتفاقات Killing Floor اتفاق می‌افتد و این منطقه کاملا در آشوب و هرج‌و‌مرج است. تمامی راه‌های ارتباطاتی قطع شده‌اند و حکومت سقوط کرده است. تنها تعداد اندکی افراد خوش‌شانس باقی‌مانده و در پناهگاه‌ها مخفی شده‌اند.

بازی Killing Floor 2 از همان زمانی که در حالت Early Access عرضه شد، مورد استقبال منتقدین و گیمر‌ها قرار گرفت و استودیو Tripwire هم با انتشار محتویات جدید از بازی پشتیبانی کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده