نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۸

بازی No Man's Sky بزرگ‌ ترین عرضه سال ۲۰۱۶ را به نام خود ثبت کرد

روز جمعه بازی مورد انتظار No Man's Sky برای رایانه‌های شخصی برروی پلفترم استیم عرضه شد و حال مشخص شده که این بازی، بزرگ‌ترین عرضه سال ۲۰۱۶ تا به این‌جا را برروی Steam، به نام خود ثبت کرده است. با زومجی همراه باشید.

روز جمعه بود که بازی No Man's Sky برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و با اینکه این بازی برروی این پلفترم با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم کرد، توانست در یک زمان، ۲۱۲ هزار و ۶۲۰ کاربر داشته باشد که این تعداد بازیکن، بازی را به بزرگ‌ترین بازی استیم در سال ۲۰۱۶ تبدیل کرد. 

این آمار، توسط وب‌سایت پی‌سی گیمر در دسترس قرار گرفت و به این معنی است که بازی No Man's Sky، توانست در زمان عرضه، ۴۶ درصد بازیکنان بیشتری را نسبت به دیگر بازی‌ها به خود جلب کند. برای اینکه بتوانید تصویر بهتری در این‌باره داشته باشید، بد نیست بدانید که بازی XCOM 2، در زمان عرضه، ۱۳۳ هزار و ۲۲ گیمر، Dark Souls 3، در زمان عرضه ۱۲۹ هزار و ۹۷۵ گیمر و DOOM تعداد ۴۴ هزار و ۲۷۱ نفر بازیکن داشتند. 

پس از مشکلاتی که برای نسخه رایانه‌های شخصی بازی پیش آمد، هلو گیمز، سازنده بازی، اعلام کرد که به سرعت در حال کار برروی یک بروزرسانی است تا مشکلات بازی را حل کند


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده