نویسنده: محسن بیگی نیا
// یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

به زودی از جزئیات حالت زامبی Call of Duty: Infinite Warfare رونمایی خواهد شد

به نظر می‌رسد استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) به زودی از حالت زامبی بازی Call of Duty: Infinite Warfare رونمایی خواهد کرد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

بر اساس پست جدید کانال Call of Duty در توییتر، استودیوی اینفینیتی وارد هفته‌ی آینده جزئیات بیشتری از حالت زامبی Call of Duty: Infinite Warfare را اعلام خواهد کرد. بر اساس گزارش وب سایت شارلی‌اینتل رونمایی، که موضوع آن دقیقاً مشخص نیست، برای سه‌شنبه ۱۶ آگوست (۲۶ مرداد) در نظر گرفته شده است.

زمان اولین نمایش بزرگ فرا رسیده است! پاپ‌کورن خودتان را بردارید و آماده‌ی فریاد کشیدن شوید .

در این جمله بخش «پاپکورن خودتان را بردارید» جالب‌تر از بقیه است، چرا که در فیلم تبلیغاتی قبلی حالت زامبی Infinite Warfare که در ماه می منتشر شده بود نیز پاپکورن و یک حلقه فیلم قابل مشاهده بودند. در تصویر رمزی منتشر شده یک حلقه فیلم، مقدای پاپکورن و چیزی که به نظر می‌رسد خون باشد قابل مشاهده هستند. شما همچنین می‌توانید ببینید که این فریم به «۱۹-ATVI--۸۵» اشاره می‌کند. ATVI نماد سهام اکتیویژن است. همچنین این امکان وجود دارد که ۸۵-۱۹ هم نشان دهنده‌ی یک دوره زمانی باشد، هر چند این موضوع تأیید نشده است. در حالی که Infinite Warfare در آینده رخ خواهد داد، حالت زامبی در بازی‌های قبلی سری Call of Duty همواره در گذشته رخ داده‌ است.

Call of Duty: Infinite Warfare Zombies

به نظر می‌رسد ۲۶ مرداد، یک روز پیش از آغاز گیمزکام 2016، روز شلوغی برای خبرهای مربوط به بازی‌های تیراندازی باشد. در این تاریخ شاهد توضیحات و ویدئوهای جدید در خصوص بازی‌های Titanfall 2 ،Battlefield 1 و Destiny: Rise of Iron خواهیم بود، پس خود را آماده کنید.

جدیدترین نسخه‌ی بازی ندای وظیفه در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. همچنین اکتیویژن (Activison) یک نسخه‌ی ریمستر شده از بازی پر طرفدار Call of Duty 4: Modern Warfare را نیز عرضه خواهد کرد، اما تنها راه بدست آوردن آن خرید نسخه‌ی پرمیوم Infinite Warfare است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده