نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

بخش گیمینگ به سرویس اسپاتیفای اضافه شد

سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای (Spotify) بخش جدیدی را راه‌اندازی کرده که به موسیقی بازی‌های ویدیویی اختصاص دارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

دست‌اندرکاران اسپاتیفای دسته‌بندی جدیدی را به این سرویس استریم موسیقی اضافه کرده‌اند که می‌تواند مورد توجه ویژه‌ی گیمرها قرار بگیرد. این دسته‌ی جدید Gaming نام دارد و همان‌طور که از نام‌اش پیدا است، موسیقی‌هایی از دنیای بازی‌ها را در خودش جای داده است.

دسته‌بندی گیمینگ اسپاتیفای هم منتخبی از آهنگ‌های اصلی بازی‌ها را در دسترس کاربران قرار می‌دهد و هم پلی‌لیست‌هایی را که توسط مسئولین سرویس و جامعه‌ی کاربری آن تهیه شده‌اند در اختیار آن‌ها می‌گذارد. در این میان، وب‌سایتی هم راه‌اندازی شده که در آن می‌توان به لحظاتی از این موسیقی‌ها گوش فرا داد و سپس با یک کلیک، نسخه‌ی کامل آهنگ‌ها را در نرم‌افزار اسپاتیفای پخش کرد.

بخش گیمینگ اسپاتیفای

ساخته‌های مطرحی مانند The Last of Us و Uncharted 4 در کنار نام‌های آشنایی همچون Halo ،Call of Duty و Battlefield و همین‌طور آثار جدیدی نظیر I Am Setsuna و No Man's Sky از جمله بازی‌هایی هستند که می‌توان موسیقی‌های برگزیده‌ی آن‌ها را در بخش گیمینگ اسپاتیفای پیدا کرد. در این بخش به آهنگ‌هایی هم برمی‌خوریم که با الهام از بازی‌های قدیمی تنظیم شده یا اینکه برای گوش دادن در حین بازی، مناسب تشخیص داده شده‌اند.

اگر به بخش گیمینگ اسپاتیفای سر زده‌اید، خوشحال می‌شویم که تجربه و نظرتان را درباره‌ی آن با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده