// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

خوشحالی مدیر بازاریابی مایکروسافت از فروش ایکس باکس وان

طی گزارش فروش ایکس‌باکس وان در ماه جولای میلادی و برتری این کنسول نسبت به رقیب دیرینه‌اش، آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی و فروش مایکروسافت، از خوشحالی خود در مورد این خبر می‌گوید. با زومجی همراه باشید.

دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کنسول ایکس‌باکس وان بالاخره پس از گذشت‌ ماه‌های متوالی توانست پرفروش‌ترین کنسول ماه را از آن خود کند. در همین راستا آرون گرینبرگ خوشحالی خود را اعلام کرده و طی توئیت خود از تمامی کسانی که در برای کسب این رتبه ایکس‌باکس را یاری کرده‌اند، تشکر کرده است.

از زمان عرضه این دو کنسول نسل هشتمی تا به امروز پلی‌استیشن 4 توانسته طی ماه‌های متوالی به عنوان پرفروش‌ترین کنسول ماه انتخاب شود. البته در این بین ایکس‌باکس وان نیز توانسته بود این رتبه را کسب کند ولی، این اتفاق از ماه اکتبر میلادی سال پیش تا ماه جولای میلادی امسال رخ نداده  و پس از گذشت ۵ الی ۶ ماه ظاهرا ایکس‌باکس وان بازار را در دست گرفته است.

از طرفی مایک نیکولاس، مدیر بازاریابی ایکس‌باکس نیز طی بیانه‌ی خود برای گروه NPD خوشحالی خود را از این اتفاق اعلام کرده است. وی در این باره می‌گوید:

ما بسیار مفتخر و خوشحالیم که ایکس‌باکس وان توانست پرفروش‌ترین کنسول ماه جولای میلادی را از آن خود کند. همچنین مدت زمان بازی کردن کاربران با کنسول خود نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته است. حال ما به رقم ۱/۵۵ میلیارد ساعت مدت زمان بازی کردن رسیده‌ایم. 

شاید مایکروسافت و ایکس‌باکس وان در ماه گذشته توانسته‌اند فروش خوبی را تجربه کنند ولی باید بدانیم که پلی‌استیشن 4 سونی با فروش ۴۳.۵ میلیون دستگاه، پرفروش‌ترین کنسول نسل هشتم شناخته شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده