// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

واکنش سازنده No Man's Sky به مشکلات این بازی بر روی پی‌ سی

بازی No Man's Sky با مشکلات فراوانی برای پی‌سی عرضه شده است و حال سازندگان آن در استودیو هلو گیمز، در این مورد توضیحاتی ارائه کرده‌اند. با زومجی همراه باشید.

پس از عرضه بازی No Man's Sky برای رایانه‌های شخصی، مشخص شد که این بازی با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند. یکی از مشکلات بزرگ این بازی افت زیاد نرخ فریم بازی و بعضا هنگ کردن و بسته شدن بازی است. تا به حال ۳۵۰۰ نفر از تجربه کنندگان بازی No Man's Sky بر روی شبکه استیم نظر خود را اعلام کرده که اکثرا رای منفی به بازی داده‌اند.

حال شان موری، کارگردان بازی No Man's Sky، طی یک سری توئیت در مورد مشکلات این بازی روی پی‌سی و رفع آن‌ها توضیح داده است. وی در این باره می‌گوید:

ما شدیدا در حال تلاش کردن هستیم تا سرور‌های بازی را آنلاین نگه داریم و مطمئن باشید تعداد تجربه کنندگان این بازی بسیار بالاست.

تا به الان افراد خیلی زیادی بازی No Man's Sky را اجرا و در فاصله کم‌تر از ۱۵ دقیقه از عرضه بازی، آن را تجربه کرده‌اند.

همچنین ۹۹ درصد این کاربران به صورت آنلاین به بازی کردن پرداخته‌اند و ما تمام تلاش‌مان را برای آنلاین نگه داشتن سرورها خواهیم کرد و مشکلات کاربران را از بین خواهیم برد.

طی مشکلات اعلام شده از سوی کاربران بنظر می‌رسد بیشترین مشکل مربوط به نداشتن Visual C++ Redist 2010 است که طی یک بروزرسانی این مشکل را رفع کرده‌ایم. بازی را بروزرسانی کنید تا این مشکل رفع شود.

همچنین یک سری دیگر از مشکلات کاربران بر می‌گردد به بروزرسانی‌های درایور کارت گرافیک. خواهش می‌کنم درایورهای ای‌ام‌دی یا انویدیا کارت گرافیک خود را بروزرسانی کنید تا یک سری از مشکلات رفع شوند.

مورد آخر اینکه خواهش می‌کنم مطمئن شوید کارت گرافیک شما برای بازی مناسب است. زیرا No Man's Sky به OpenGL 4.5 نیاز دارد.

استودیو هلوگیمز، سازنده بازی No Man's Sky، در حال حاضر بر روی یک بروزرسانی برای رفع مشکلات نسخه پی‌سی کار می‌کند. متاسفانه جزئیات بیشتر از این بروزرسانی و زمان عرضه آن ذکر نشده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده