نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

ثبت پتنت جدید توسط نینتندو خبر از پشتیبانی NX از حرکات دست می دهد

امروز پتنت ثبت شده جدیدی در اینترنت قرار گرفت که خبر از پشتیبانی کنسول جدید نینتندو یعنی NX از حرکات دست می‌دهد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

زمستان سال جاری میلادی، کمپانی ژاپنی Nintendo تعدادی پتنت جدید ثبت کرد که امروز برروی اینترنت قرار گرفته‌اند. یکی از کاربران وب‌سایت نئوگف، با دقت در این پتنت‌ها به نکات جالبی پی برد. یکی از این پتنت‌های ثبت‌شده، یک وسیله جانبی قابل جدا شدن برای بخش قابل حمل کنسول نینتندو NX بود. یکی دیگر از این پتنت‌ها، برای یک وسیله جانبی کنترلر مانند بود که به یک دستگاه پردازش اطلاعات وصل می‌شود. با توجه به عکس‌های منتشر شده، می‌توان اینطور برداشت کرد که این دستگاه ذکر شده، یک دستگاه قابل حمل شبیه به تبلت است. این وسیله جانبی، دارای چهار دکمه است که می‌تواند به عنوان کنترلر عمل کند. 

Nintendo NX

با اینکه این پتنت منتشر شده، یک پتنت بسیار طولانی است، اما عکس‌هایی که در آن وجود دارد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. این وسیله جانبی، این شایعه را بیش از پیش قدرت می‌بخشد که کنسول NX، یک کنسول قابل حمل خواهد بود و قابلیت این را دارد که به یک نمایشگر بزرگ‌تر متصل شود. با اینکه تا به حال نینتندو هیچ‌کدام از این شایعات را تایید نکرده است، اما این پتنت‌ها به علاوه اطلاعاتی که توسط منابع نزدیک به Nintendo فاش شده، حقیقت داشتن این شایعات را بیش از پیش قدرت می‌بخشد. 

پتنت دیگری که امروز برروی اینترنت قرار گرفت، از یک ویژگی احتمالی دیگر NX پرده برداشت. با توجه به این پتنت، مشخص شده که کنسول جدید نینتندو توانایی این را دارد که با حرکات دست کار کند و شما عملا برای کنترل کردن آن، نیازی به کنترلر ندارید. یک دوربین که برروی این دستگاه تعبیه شده، حرکات دست بازیکن را تشخیص می‌دهد و اجازه کنترل بازی را به شما می‌دهد. 

Nitnendo NX

یک پتنت مشابه تابستان پارسال توسط نینتندو ثبت شده بود که یک دستگاه قابل حمل را نشان می‌داد که بازیکن می‌توانست با استفاده از حرکات دست راست آن را کنترل کند. این دستگاه، با استفاده از یک اشعه مادون قرمز توانایی تشخیص حرکات دست راست بازیکن را داشت.

با این حال هنوز همه چیز درباره کنسول جدید Nintendo در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و ما باید تا رونمایی رسمی از این کنسول توسط نینتندو منتظر بمانیم. 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده