نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۸

بازی Shank 2 به قابلیت Backward Compatibility ایکس باکس وان اضافه شد

کمپانی مایکروسافت اعلام کرد بازی Shank 2 محصول استودیو کلی انترتینمنت، به قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌‌باکس وان اضافه شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت بازی دیگری را به فهرست بازی های قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌‌باکس وان اضافه کرد. لری هرب، مدیر برنامه‌نویسی ایکس‌‌باکس لایو که با نام Major Nelson هم شناخته می‌شود، به تازگی در وبسایت خودش اعلام کرد که بازی هک اند اسلش Shank 2 محصول کمپانی کلی انترتینمنت، به فهرست بازی‌های قابلیت Backward Compatibility اضافه شده است، این بازی در سال ۲۰۱۲ توسط کمپانی الکترونیک آرتز که ناشر این بازی بوده است، بر روی ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی منتشر شد. بازی Shank 2، دومین بازی است که طی هفته اخیر به این قابلیت اضافه اضافه شده است و چندی پیش نیز بازی Far Cry 3: Blood Dragon محصول کمپانی یوبی‌سافت، به فهرست بازی‌های قابلیت Backward Compatibility اضافه شده بود.

Shank 2

حجم بازی Shank 2 بر روی کنسول ‌ایکس‌باکس وان ۱.۷۹ گیگابایت است. در صورتی که از قبل بازی Shank 2 را بر روی کنسول ایکس‌باکس 360 دیجیتالی خریداری کرده باشید، این بازی به صورت خودکار به کتابخانه بازی‌های ایکس‌باکس وان شما اضافه خواهد شد، اما در صورتی که می‌خواهید این بازی را برای اولین بار تهیه کنید، این بازی با قیمت ۱۰ دلار در فروشگاه ایکس‌باکس در دسترس است. تاکنون بیش از ۲۰۰ بازی به فهرست بازی‌های قابلیت Backward Compatibility اضافه شده است، شما در اینجا می‌توانید فهرست این بازی‌ها را مشاهده کنید. مایکروسافت برنامه زمان‌بندی شده‌ای را برای انتشار و اضافه شده بازی‌ها مختلف به این قابلیت ندارد، اما هر زمان بازی آماده باشد، منتشر خواهد شد. ماه گذشته، سرانجام بازی محبوب Red Dead Redemption به قابلیت Backward Compatibility اضافه شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده