// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

بسته الحاقی The Descent بازی Call of Duty: Black Ops 3 برای ایکس باکس وان و پی سی عرضه شد

بالاخره امروز بسته الحاقی بازی Call of Duty: Black Ops III به نام The Descent که ماه پیش برای پلی‌استیشن 4 عرضه شده بود، برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شد. با زومجی همراه باشید.

طی قرار داد سونی و اکتیویژن، ناشر و سازنده بازی‌های ویدیویی، ماه گذشته بسته الحاقی The Descent بازی Call of Duty: Black Ops III برای دارندگان پلی‌استیشن 4 عرضه شد. این بسته الحاقی شامل اضافه شدن اژدها و یک سری ربات به بازی بود. همچنین نقشه‌های جدید نظیر Berserk، Cryogen، Rumble و نسخه بازسازی شده نقشه Empire بازی Call of Duty: Black Ops II از دیگر ویژگی‌های این بسته الحاقی است. حال پس از گذشت یک ماه The Descent برای دارندگان این بازی بر روی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی نیز عرضه شد.

بسته الحاقی The Descent سومین بسته الحاقی از چهار بسته الحاقی در نظر گرفته شده برای Call of Duty: Black Ops 3 پس از بسته الحاقی‌های Awakening و Eclipse است. متاسفانه هنوز تاریخ عرضه چهارمین و آخرین بسته الحاقی این بازی مشخص نشده و خواندیم که این بسته الحاقی، تمام کننده داستان بخش زامبی بازی خواهد بود.

همچنین در گذشته اعلام کردیم که بسته الحاقی The Descent دارای یک سری مشکلات و باگ‌هایی بود که طی یک بروزرسانی از سوی تری‌آرک، سازنده بازی Call of Duty: Black Ops III، کامل رفع شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده