// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

تاریخ عرضه ریبوت بازی Master of Orion مشخص شد

بازسازی بازی کلاسیک Master of Orion تا آخر ماه آگوست میلادی به صورت انحصاری بر روی شبکه استیم به صورت Early Access عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

استودیو وی.جی لبز، سازنده بازی Master of Orion، اعلام کرد که نسخه ریبوت شده این بازی در تاریخ ۴ شهریور ماه (۲۵ آگوست) به صورت انحصاری برای شبکه استیم عرضه خواهد شد. این بازی در ابتدا به صورت Early Access با قیمت ۳۰ دلار در اختیار کاربران خواهد گرفت. همچنین یک نسخه کالکتور ادیشن نیز با قیمت ۵۰ دلار برای بازی در نظر گرفته شده که شامل هر سه نسخه اصلی بازی Master of Orion، موسیقی‌های بازی، یک کتاب هنری دیجیتالی، پوسته Retro Ship و نژاد مختص به این ادیشن به نام The Terran Khanate می‌شود.

اگر از طرفداران بازی استراتژیک Total Annihilation هستید، باید بگویم که با خرید یکی از دو نسخه ذکر شده می‌توانید به یک نسخه رایگان از این بازی را نیز دریافت کنید. با خرید Master of Orion به سایت Wargaming.net رفته و با ثبت نام یا وارد شدن به اکانت خود می‌توانید به Total Annihilation دسترسی داشته باشید.

استودیو سازنده برای شفاف سازی از اینکه این بازی آیا واقعا یک بازسازی است یا نسخه ریمستر شده گفته که این بازی با یک سری المان جدید به سراغ هواداران آمده تا بتواند مخاطبین جدیدی نیز جذب خود کند. همچنین یک سری از بازیگران سینمایی نظیر مارک همیل، آلن تودیک، مایکل دورن و رابرت انگولند در این بازی به صداپیشگی پرداخته‌اند. همچنین نولان نورث و تروی بیکر، صداپیشگان بزرگ صنعت بازی‌های ویدیویی نیز در این بازی حضور دارند.

در زیر می‌توانید تصاویری از این بازی را مشاهده کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده