// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

افزایش ۴۰ درصدی بازیکنان Rainbow Six Siege نسبت به زمان عرضه بازی

با توجه به آمار جدید شرکت یوبیسافت، بازیکنان روزانه بازی Rainbow Six Siege به رقمی بیشتر از زمان انتشار بازی در ۹ ماه گذشته رسیده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

یوبی‌سافت (Ubisoft) آمار جدیدی را برای وب‌سایت آی‌جی‌ان ارسال کرده است که با توجه به آن بازی Rainbow Six Siege بعد از انتشار تازه‌ترین بسته‌الحاقی خود یعنی Skull Rain توانسته تا بازیکنان بیشتری را به سمت خود جلب کند. با نگاهی به این آمار شاهد افزایش ۴۰ درصدی کاربران روزانه این بازی به ویژه از زمان انتشار محتوای جدید Skull Rain هستیم که در هفته گذشته رسما عرضه شده بود.

این آمار در حالی است که طبق اعلام قبلی یوبی‌سافت بسته‌الحاقی جدید به مدت هفت روز از تاریخ ۱۲ مرداد ماه در انحصار دارندگان Season Pass بازی قرار گرفته بود.

Rainbow Six Siege player activity since launch

آمار هفتگی فعالیت بازیکنان Rainbow Six Siegn از زمان انتشار

توسعه‌دهندگان Rainbow Six: Siege اخیرا در اقدامی دسترسی «هزاران» کاربر متقلب را به این بازی قطع کرده‌اند. طبق گفته یوبی‌سافت این کاربران با استفاده از کلاینت جانبی Battle-Eye مربوط به سیستم ضد تقلب شناسایی و بن شده‌اند.

 خاویر مارکویی، مدیر نوآوری یوبی‌سافت در رابطه ساخت بازی Rainbow Six Siege با هدف ماندگاری گفت:

ما برروی Rainbow Six Siege به همان شکلی سرمایه‌گذاری می‌کنیم که در خانه خود تمایل به سرمایه‌گذاری داریم. همه چیز از جمله زیرساخت و لوله‌ها را [مانند زمانی که می‌خواهیم یک خانه بسازیم] بررسی می‌کنیم و این دلیلی است که ما اینجاییم تا بمانیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده