نویسنده: محسن بیگی نیا
// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰

پنج تصویر جدید از بازی The Last Guardian منتشر شد

شرکت سونی (Sony) تصاویر جدیدی از بازی The last Guardian را منتشر کرده است. برای مشاهده‌ی تصاویر و روند پیشرفت بازی با زومجی همراه باشید.

با‌ز‌ی The last Guardian از سال ۲۰۰۷ به طور مستمر در حا‌ل سا‌خت بوده ا‌ست و همین امر این با‌ز‌ی را به یک پر‌و‌‌ژ‌ه‌ی ۹ ساله تبد‌یل می‌کند و ا‌ین در صو‌رتی است که ا‌یده پردازی او‌لیه فا‌میتو اوئدا که از سال ۲۰۰۵ آغاز شده بود را در نظر نگیریم. ما نیز اولین بار این بازی را در E3 2009 مشاهده کردیم پس تا زمان عرضه‌ی The Last Guardian در ماه اکتبر، ما هفت سال برای تجربه‌ی آن صبر کرده‌ایم.

بسیاری از ما پس از منتشر شدن شایعاتی مبنی بر وجود مشکلات متعدد در ساخت این بازی، بسیار مشتاقیم که ببینیم در نهایت The Last Guardian چطور ظاهر خواهد شد. بنابراین هر گونه جزئیات جدیدی که سونی از بازی منتشر کند، از جمله ۵ تصویر جدید که در ادامه قابل مشاهده هستند، نظرها را به خود جلب خواهد کرد. این تصاویر متأسفانه روی فیسبوک منتشر شده‌اند، پس احتمالاً از کیفیت آنها کاسته شده است. با این وجود نسخه‌ی ۲۰۱۶ بازی The Last Guardian مطابق انتظارات، نسبت به نسخه‌ای که سال‌ها قبل دیدیم بسیار متفاوت است.

در ابتدا قرار بود The Last Guardian اولین بازی تیم ایکو (Team Ico) روی پلی‌استیشن 3 و دنباله رو بازی‌های تحسین شده‌ی Ico و Shadow of the Colossus باشد. ظاهراً این بازی که المان‌های دو بازی پیش از خودش را ترکیب کرده بود، باید انتظارات بالایی را برآورده می‌ساخته و احتمال دارد همین موضوع باعث طولانی شدن پروسه‌ی ساخت آن شده باشد. هر چند برخی شایعات بیان کرده‌اند که تیم ایکو برای برآورده ساختن جاه طلبی‌های تکنیکی خودش نیاز داشته این بازی روی پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

نظر شما در خصوص تصاویر جدید و روند پیشرفت این بازی چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده