// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

رویداد نشست پلی استیشن بصورت زنده استریم می شود

سونی اعلام کرد که رویداد پیش رو پلی‌استیشن که در نیویورک برگزار می‌شود، به صورت زنده استریم خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

مدتی پیش خواندیم که نشست پلی‌استیشن در ساعت ۳ بعد از ظهر ۷ سپتامبر به وقت شرق آمریکا (ساعت ۱۱:۳۰ شب ۱۷ شهریور به وقت ایران) در نیویورک برگزار می‌شود. حدس‌ها و گمانه‌ زنی‌های فراوانی حول این مراسم مبنی بر رونمایی از پلی‌استیشن نئو وجود دارد. حال سونی اعلام کرده که این مراسم به صورت زنده استریم خواهد شد. همچنین دعوت نامه‌های مخصوص حضور رسانه‌ها در این رویداد نیز فرستاده شده است.

کنسول پلی‌استیشن نئو در اصل مدل ارتقا یافته پلی‌استیشن 4 است که تا به حال اخبار زیادی حول سخت افزارش پخش شده است و همچنین قبل از برگزاری نمایشگاه E3 2016 اعلام شد که این کنسول در این نمایشگاه حضور نخواهد داشت. از این رو انتظار می‌رود در رویداد پیش‌رو شاهد معرفی آن باشیم.

از آن سوی میدان نیز مایکروسافت با معرفی پروژه اسکورپیو، از یک کنسول با قدرت بالا رونمایی کرد. البته جزئیات دیگری از این کنسول اعلام نشده است. با این حال هم پلی‌استیشن نئو و هم پروژه اسکورپیو بازی‌های دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان را اجرا خواهند کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده