نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

توضیحات بتسدا در مورد احتمال ساخته شدن ادامه بازی‌های Rage و The Evil Within

بتسدا اخیرا اعلام کرده که فروش بازی‌های Rage و The Evil Within به حدی بوده که ساخت ادامه آن‌ها منطقی باشد. با زومجی همراه باشید.

بتسدا معمولا برای بازی‌های موفق خود اقدام به ساخت دنباله می‌کند. با این حال یک سری از بازی‌های این کمپانی هستند که علی‌رغم داشتن طرفداران نسبتا زیاد، هنوز اخباری در مورد ساخته شدن نسخه‌های بعدی آن‌ها منتشر نشده است. Rage و The Evil Within را می‌توان دو مورد از این بازی‌ها دانست که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۴ عرضه شده و توسط استودیو‌های اید سافت‌ور و تانگو گیم‌ورکس ساخته شده‌اند.

حال سایت فایندر مصاحبه‌ای با پیت هاینز، مدیر مالی بتسدا داشته و در مورد دنباله این دو بازی سوال کرده است. هاینز در این مورد گفت:

به نظر من هم Rage و هم The Evil Within آن‌قدر عملکرد خوبی [از لحاظ مالی] داشته‌اند که ما به ساخت ادامه آن‌ها فکر کنیم. البته من نمی‌توانم در مورد بازی‌هایی که رسما از جانب Bethesda معرفی نشده‌اند چیزی بگویم. چرا که هر بار چنین کاری انجام داده‌ام، مشکلات زیادی برایم به‌وجود آمده است! همچنین اگر امروز اعلام کنم که دنباله این بازی‌ها ساخته نخواهد شد، افراد زیادی ناراحت می‌شوند. پس برای اینکه طرفداران نتیجه‌گیری اشتباهی نداشته باشند، من نه چیزی را در این مورد رد می‌کنم و نه تایید. من شخصا از تجربه بازی Rage لذت زیادی بردم. ولی همین الان هم بازی‌های زیادی در دست ساخت داریم و باید منتظر بمانیم و ببینیم که سرنوشت این بازی‌ها چه خواهد شد.

همان‌طور که هاینز هم اشاره کرد، باید منتظر بمانیم تا بتسدا اطلاعات بیشتری در مورد دنباله‌های احتمالی این بازی‌ها ارائه کند. با این حال پیش از نمایشگاه E3 2016 شایعه‌ای مبنی بر معرفی شدن دنباله The Evil Within در کنفرانس بتسدا منتشر شده بود که البته شاهد چنین اتفاقی نبودیم.

نظر شما در مورد ساخته شدن دنباله این دو بازی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده