سازنده بازی No Man's Sky دلیل عرضه با تأخیر نسخه پی سی را توضیح داد
در حالی که زمان زیادی تا عرضهی بازی مورد انتظار No Man's Sky باقی نمانده است، شان ماری دیروز در یک جلسه اختصاصی پرسش و پاسخ در سایت ردیت (Reddit) شرکت کرد. وی دربارهی موضوعات زیادی صحبت کرده است، اما دو تا از مهمترین موضوعاتی که ماری در موردش صحبت کرد عرضهی با تأخیر نسخهی پیسی و اعلام این خبر بود که این استودیوی انگلیسی در حال ساخت یک بازی جدید است.
ماری در خصوص دلیل به تعویق افتادن نسخهی پیسی No Man's Sky، که در ۱۲ آگوست (۲۲ مرداد) و با سه روز تأخیر نسبت به نسخهی پلیاستیشن 4 عرضه میشود، گفته است:
هیچ توطئهای در این خصوص وجود ندارد. واقعیت این است که ما همین الان هم داریم روی این نسخه از بازی کار میکنیم. هیچ توطئهای وجود ندارد، ما فقط میخواهیم تمام گزینههای اضافی مورد نظرمان را در بازی به کار بگیریم. نسخهی پلیاستیشن 4 فردا عرضه خواهد شد و ما فقط میخواهیم تظاهر کنیم که این هم یک روز کاری عادی است! احتمالاً زمان عرضهی نسخهی پیسی ساعت ۶ بعد از ظهر روز جمعه به وقت گرینویچ (۱۰:۳۰ شب به وقت تهران) خواهد بود، اما ما با نزدیکتر شدن به زمان عرضه شما را آگاه خواهیم ساخت.
در ادامه از ماری پرسیده شد که آیا استودیوی هلو گیمز میتواند به یک استودیوی دارای چند بازی تبدیل شود؟ وی در پاسخ به این سؤال گفت شما میتوانید انتظار داشته باشید که تیم آنها بعد از عرضهی No Man's Sky به حمایتش از این بازی ادامه دهد، اما تیم آنها به ایدههای جدید هم فکر میکند. او گفت:
ما ایدههای دیگری را نیز در ذهنمان داریم. من فکر میکنم که بازیهای ویدئویی بستری گسترده است که بخشهای زیادی از آن کشف نشده باقی مانده است. استودیوهای خیلی کمی وجود دارند که از پس ساخت دو بازی همزمان بر میآیند، اما پشتیبانی از یک بازی دیگر و سپس شروع یک بازی جدید به نظر شدنی میآید، درست است؟ اوه، تازه به یاد آوردم که ما یک پروژهی رو نمایی نشدهی دیگر هم داریم که همین الان مشغول ساختش هستیم. این یک تجربهی کوچک است. اما امیدوارم که تمام شما از آن خوشتان بیاید. شاید ما بتوانیم جانی دپ استودیوها شویم و ترکیبی از کارهای بزرگ و کوچک را انجام دهیم؟
نسخهی پلیاستیشن 4 بازی No Man's Sky امروز عرضه میشود.