نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

طراحی نسخه استیل بوک Gears of War 4 مشخص شد

امروز تصویری از نسخه استیل بوک بازی Gears of War 4 منتشر شد که طراحی بسیار زیبای این نسخه مخصوص از بازی را نشان می‌دهد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی Gears of War 4، اولین بازی از این مجموعه است که توسط استودیو کوالیشن ساخته می‌شود و تا به حال تمام ویدیوها و تصاویری که از بازی منتشر شده، ما را نسبت به آن خوشبین کرده است. بازی قرار است که کمتر از دو ماه دیگر عرضه شود و مطمئنا مایکروسافت و The Coalition برروی فروش بازی حساب زیادی باز کرده‌اند. چندی پیش بود که عکسی منتشر شد که طراحی نسخه استیل بوک بازی را نشان می‌داد.

بازی چرخ دنده‌های جنگ ۴، در سه نسخه مختلف عرضه خواهد شد. نسخه معمولی بازی با قیمت ۵۹/۹۹ دلار و دو نسخه مخصوص با نام‌های Ultimate Edition و Collector's Edition که به ترتیب با قیمت‌های ۹۹/۹۹ و ۲۴۹/۹۹ دلار در دسترس طرفداران قرار خواهند گرفت. نکته خیلی خوب برای طرفداران این است که علاوه بر نسخه گران ۲۴۹/۹۹ دلاری،‌ نسخه ارزان‌تر یعنی ۹۹/۹۹ دلاری نیز با طراحی استیل بوک عرضه خواهد شد که نکته بسیار خوبی است. 

طراحی استیل بوک بازی بسیار زیبا است و مانند باکس آرت معمولی بازی، ما شخصیت اصلی یعنی جی‌دی فینیکس را برروی آن می‌بینیم. بازی Gears of War 4 در تاریخ ۷ اکتبر (۱۶ مهر) برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره استیل بوک بازی Gears of War 4 چیست؟ 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده