نویسنده: محسن بیگی نیا
// سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

شرکت باندای نامکو یک وب سایت با نام «Little Nightmares» باز کرد

شرکت باندای نامکو (Bandai Namco)‌ که پیش از این وعده معرفی یک بازی کاملاٌ جدید در گیمزکام 2016 را داده بود اکنون یک وب سایت تبلیغاتی با نام «Little Nightmares» را باز کرده است. با زومجی همراه باشید.

شرکت باندای نامکو یک وب سایت تبلیغاتی با نام «Little Nightmares» را راه اندازی کرده است که هم اکنون یک پازل ۹ تکه‌‌ایی مربعی را نمایش می‌دهد. حل کردن این معما تصویر زیر را به شما نشان خواهد داد:

Little Nightmares teaser

این وب سایت طی ۵۶ ساعت آینده با دو پازل دیگر بروزرسانی خواهد شد و طی ۸۰ ساعت آینده نیز یک ویدئو در آن به نمایش در خواهد آمد. بعلاوه ناشر بازی پست الکترونیکی زیر را برای رسانه‌ها ارسال کرده است:

bandai namco little nightmares

باندای نامکو قبلاً گفته بود که برای رونمایی از «یک IP جدید در گیمزکام 2016» برنامه ریزی کرده است. وب سایت جیماتسو (Gematsu) پیش‌تر در ماه می موفق شده بود علامت تجاری مربوط به «Little Nightmares» را کشف کند. این علامت تجاری در کنار دو نام «Children of the Maw» و «Grim Lullabies» که دارای زمینه‌ای مشابه بودند ثبت شده است.

در نهایت، کاربران انجمن نیئوگف (NeoGAF) متوجه وجود یک بازی با نام Little Nightmares شدند که توسط استودیوی روبود گیمز (Roboed Games)، یک استودیوی مستقل سوئدی، در حال ساخت بوده است، اما تمام بروزرسانی‌های کانال توییتر و بلاگ آنها از مارس ۲۰۱۵ تا کنون متوقف شده است. آنها این بازی را چنین توصیف کرده بودند:

یک بازی ترسناک که شما در آن در نقش یک بچه‌ی هشت ساله‌ی مبتلا به جنون جوانی را بازی می‌کنید.

به نظر شما این وب سایت و تبلیغات منتشر شده در نهایت به چه بازیی ختم خواهند شد؟


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده