مدیر پیشین سونی: رسیدن No Man’s Sky به این مرحله یک «معجزه» است
شهید احمد، مدیر سابق سونی (Sony)، حین صحبت در خصوص همکاریش با استودیوی هلو گیمز (Hello Games)، عبور No Man's Sky از مشکلات ساخت و رسیدنش به نقطهی کنونی را به یک معجزه تشبیه کرده است. با زومجی همراه باشید.
تبلیغات
در حالی که بازی No Man's Sky امروز عرضه میشود، شهید احمد، در خصوص اتفاقاتی که در پشت صحنه رخ داده تا توسعهدهندگان بتوانند بازی را تحت نظارت وی و بن اندک، تولید کننده، به مرحلهی کنونی برسانند صحبت کرده است. احمد در توییتر گفته است No Man's Sky فقط یک بازی جاه طلبانه نیست و بسیار فراتر از چیزی است که نمایش داده شده:
No Man's Sky فقط یک بازی ویدئویی جاه طلبانه نیست. در پس این بازی داستانی وجود دارد که فراتر از بخشهای نمایش داده شده تا کنون است. بله، زمانی خواهد رسید که من بخشی از این داستان را که مربوط به خودم است بیان کنم. این داستان مثبت است، اما همانند داستان تمام کارهای خوب در آن خون، اشک و لبخند نیز وجود دارد. تصور کردن آن الان سخت است، اما در آن زمان اعتماد کردن سازندگان No Man's Sky به من و پلیاستیشن بزرگترین خطری بود که یک بازیساز میتوانست متقبل شود. در نهایت ، بنیان گذار هلو گیمز، که متوجه شده بود اینکه یک بازی بتواند پلیاستیشن را به اندازهی من هیجان زده کند به چه معنی خواهد بود، به من اعتماد کرد و من به بن نیاز داشتم. من و بن، برای چندین سال شغلی داشتیم که بیان پیچدگیها و جزئیاتش بسیار سخت بود. البته مردم خودشان بازی را خواهند دید و آن را مطابق با تمام اتفاقات رخ داده قضاوت خواهند کرد. اما فقط رسیدن به یک چنین نقطهای خودش یک معجزه بود. شبهای تاریک زیادی وجود داشتند و در چنین زمانهایی تنها چیزی که این کار را زنده نگه میداشت انرژی، انگیزه و اعتقاد کلیای بود که در من و بن وجود داشت. این تمام قصهای بود که الان قصد تعریف کردنش را داشتم. اما مطالب خواندنی جذابی در دفتر خاطرات من وجود دارد.
تصور اینکه مراحل ساخت بازیای تا این حد جاهطلبانه و تبلیغ شده توسط استودیویی به کوچکی هلو گیمز با مشکلات فراوانی رو به رو شده باشد چندان هم دور از ذهن نیست، چه از نقطه نظر سازندگان بازی و چه از دید سونی.
داغترین مطالب روز