// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۸

شایعه: کنسول پلی استیشن نئو ۱۷ شهریور ماه رونمایی خواهد شد

طبق اخبار غیررسمی که از یک وب‌سایت فرانسوی با نام گیم بلاگ منتشر شده، قرار است کنسول جدید پلی‌استیشن نئو در تاریخ ۱۷ شهریور ماه در شهر نیویورک رونمایی شود. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

سونی چندی پیش رسما پلی‌استیشن نئو را به عنوان نسخه بهبود‌یافته پلی‌استیشن 4 معرفی کرد. اگرچه هنوز تاریخ رونمایی از این کنسول بصورت رسمی توسط خود کمپانی سونی اعلام نشده، اما طبق اخبار غیررسمی احتمال دارد در ماه آینده‌ی میلادی بالاخره با آن روبرو شویم. این خبر برای اولین برای در قالب یک گزارش در وب‌سایت فرانسوی Game Blog منتشر و به شرح زیر است:

در حالی که تمامی اطلاعات پیش از این حاکی از آن بود که کنسول پلی‌استیشن نئو در رویداد توکیو گیم شو در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد، اما حالا منابع ما می‌گویند که این کنسول در تاریخ ۱۷ شهریور ماه (۷ ماه سپتامبر) در شهر نیویورک رونمایی خواهد شد.

با نگاهی به گذشته‌ی شایعاتی که توسط این وب‌سایت منتشر شده، می‌توان تعدادی را که درست از آب درآمده‌اند دید و از این‌ رو می‌توان احتمال داد که این شایعه نیز درست باشد. البته بهتر است تا زمانی که این مساله توسط خود کمپانی Sony اعلام شود، به چشم یک شایعه به آن نگاه کرد. همچنین گزارش‌ها حاکی از این است که کمپانی سونی قصد دارد انتشار این کنسول را با انتشار هدست پلی‌استیشن VR (در تاریخ ۲۲ مهر ماه) از لحاظ زمانی مطابق کند. اگر سونی کنسول Playstation Neo را در سال ۲۰۱۶ روانه‌ی بازار کند، می‌تواند تقریبا یک سال از رقیب خود یعنی مایکروسافت نسبت به پروژه‌ی اسکورپیو پیشی بگیرد. اگرچه، منابع از برتری نسبی کنسول مایکروسافت نسبت به نئو سخن می‌گویند.

اگر شما از دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 هستید، لازم نیست نگران باشید. پلی‌استیشن نئو تنها یک ارتقا (Upgrade) است و جایگزین مدل‌های موجود نخواهد شد. کمپانی سونی اعلام کرده که کنسول اصلی کماکان پشتیبانی خواهد شد.

به نظر شما این شایعه به حقیقت بدل خواهد شد؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده