نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

بازی Hitman دارای سه فصل خواهد بود

یکی از سازندگان بازی Hitman در حساب توئیتر خود تأیید کرد که بازی Hitman داری سه فصل خواهد بود. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

اگرچه هنوز ساخت فصل دوم بازی مخفی‌کاری Hitman توسط استودیو آی‌اُ اینتراکتیو تأیید نشده است، اما یکی از سازندگان این بازی در توئیتر خود ساخت فصل سوم بازی Hitman را تأیید کرده است. او در توئیتر خود گفته است:

مسلما ما برنامه داریم که بازی Hitman را در سه فصل بسازیم. با این حال هنوز فصل دوم بازی تأیید نشده است.

دیروز برنامه ساخت فصل سوم بازی Hitman توسط صفحه رسمی این بازی در توئیتر تأیید شده است، با این وجود هنوز تأیید رسمی ساخت فصل دوم بازی Hitman اعلام نشده است. استودیو آی‌اُ اینتراکتیو علاقه‌ای به نگه داشتن اطلاعات بازی Hitman را ندارد. این استودیو در گفتگو با سایت پلی‌استیشن بلاگ اعلام کرد:

ساختار بازی Hitman از سریال‌های تلویزیونی الهام گرفته شده است که داستان بازی در چند فصل روایت خواهد شد. ما برای شروع، یک داستان کلی ایجاد کرده‌ایم که با پیش بردن مأموریت‌های داستانی به صورت موازی داستان بازی در فصل اول روایت خواهد شد و این ساختار در فصل‌های آینده نیز رعایت می‌شود.

فصل اول بازی در هفت قسمت روایت خواهد شد که تاکنون چهار قسمت از این بازی معرفی شده است که در این چهار قسمت ایجنت ۴۷ به کشورهای ایتالیا، مراکش، ژاپن و تایلند سفر کرده است. زمانی که استودیو آی‌اُ اینتراکتیو اعلام کرد بازی Hitman به صورت اپیزودیک منتشر خواهد شد با بازخوردهای منفی از سوی بازیکنان مواجه شد. اما با این اوصاف، این بازی در میانه راه خود قرار دارد و بازیکنان در حال تجربه این بازی هستند.

قسمت چهارم بازی Hitman در روز ۲۶ مرداد ماه برروی کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در این قسمت ایجنت ۴۷ راهی شهر بانکوک تایلند خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده