نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

پشتیبانی تو کی از Battleborn با وجود عملکرد ضعیف

بازی Battleborn منتشر شد و آنچنان که باید و شاید مورد توجه منتقدین و گیمرها قرار نگرفت. با این حال 2K، ناشر بازی اعلام کرد که پشتیبانی خود از بازی را قطع نخواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

استراوس زلنیک، مدیرعامل کمپانی تیک تو، پس از انتشار گزارش مالی کمپانی 2K در هفته گذشته، درباره بازی Battleborn صحبت کرد و اذعان کرد که عملکرد بازی در بازار، پایین‌تر از انتظارات آنها بوده است. 

تعداد بازیکنان بازی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی به شدت افت کرده است و 2K به همین دلیل، بازی را با تخفیفات بسیاری برروی فروشگاه‌های مختلف قرار داده است که این مسئله برای یک بازی که در ماه اردیبهشت منتشر شده است،‌ بسیار عجیب است. زلنیک در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت یوروگیمر انجام داد، اعلام کرد که علی‌رغم فروش ضعیف، آنها به پشتیبانی خود از بازی ادامه خواهند داد. وی افزود:

ما فکر می‌کنیم که بازی پتانسیلش را دارد و می‌توان در طول زمان بازیکنان بیشتری به آن اضافه کرد تا بتوانند این تجربه منحصر بفرد را داشته باشند. تو‌کِی سعی می‌کند تمام درآمدی را که از طریق بازی در می‌آورد، خرج خود بازی کند تا بازی بیش از پیش بهتر شود.

یکی از اقداماتی که 2K می‌تواند برای افزایش بازیکنان بازی انجام دهد، رایگان کردن آن است. دقیقا کاری که برای بازی Evolve انجام داد و به موفقیت خوبی هم دست پیدا کرد. حال باید ببینیم که آیا آنها بازی را که به تازگی عرضه شده، رایگان خواهند کرد یا خیر.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده