نویسنده: محسن بیگی نیا
// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹

با اپلیکیشن NBC المپیک 2016 را زنده روی ایکس باکس وان تماشا کنید

شبکه‌ی خبری ان‌بی‌سی (NBC)، اپلیکیشن جدیدی را برای ایکس‌باکس وان منتشر کرده است که به دارندگان این کنسول اجازه می‌دهد المپیک تابستانه 2016 ریو برزیل را به طور زنده تماشا کنند. با زومجی همراه باشید.

شبکه‌ی NBC یک اپلیکیشن پخش زنده‌ را با نام NBC Sport برای ایکس‌باکس وان منتشر کرده است که به کاربران این کنسول اجازه می‌دهد پوشش خبری المپیک تابستانه‌ی ریو را به طور زنده یا بر اساس تقاضا تماشا کنند.

این برنامه نه تنها به کاربران اجازه خواهد داد پوشش زنده المپیک را تماشا کنند بلکه به آنها اجازه خواهد داد تا تمام برنامه‌های ورزشی آینده‌ی شبکه‌ی NBC ،NBCSN و شبکه‌ی گلف را نیز تماشا کنند.

آن دسته از کاربرانی که مشترک Sling Blue هستند می‌توانند پوشش NBC Universal از المپیک را در شبکه‌های Bravo، NBC، شبکه ورزش NBC و USA تماشا کنند. همچنین این دسته از کاربران به پوشش‌های قبلی شبکه‌های CNBC و MSNBC نیز دسترسی خواهند داشت و همچنین می‌توانند اشتراک بسته‌ی «اکسترا اسپورت» شبکه‌ی گلف را نیز تهیه کنند. کاربران اسپانیای زبان نیز می‌توانند به سرویس «بهترین‌‌های Spanish TV» برای پوشش اسپانیایی شبکه‌ی NBC Universo دسترسی داشته باشند.

این اپلیکیشن پیش از این برای پلتفرم‌های آمازون فایر TV، اپل TV، کرومکست، روکو، ویندوز 10، iOS و اندروید عرضه شده بود و امکان دسترسی به بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ ساعت پوشش تلویزیونی المپیک تابستانه‌ی 2016 را برای کاربرانش مهیا می‌کرد.


منبع DualShokers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده