نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸

نسخه بتا عمومی The Elder Scrolls: Legends عرضه شد

بازی کارتی The Elder Scrolls: Legends کمپانی بتسدا وارد فاز بتای عمومی شده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بتسدا بازی The Elder Scrolls: Legends را اولین بار در جریان نمایشگاه E3 2015 معرفی کرد. این بازی که در سبکی کارتی مشابه بازی مشهور Hearthstone است، قرار بود تا پایان سال ۲۰۱۵ عرضه شود که این اتفاق رخ نداد. بتسدا در جریان کنفرانس E3 2016 خود هم اطلاعات جدیدی از بازی ارائه و اعلام کرد که در این اثر شاهد یک بخش داستانی نیز خواهیم بود؛ موردی که می‌تواند بازی کارتی Betehsda را به یک بازی منحصر‌به‌فرد تبدیل کند.

چند ماه سازندگان نسخه بتا محدود این بازی را عرضه کردند و افرادی توانستند بازی را تجربه کنند. ولی اگر شما هم تمایل دارید تا پیش از عرضه رسمی The Elder Scrolls: Legends را تجربه کنید، می‌توانید به سایت بازی مراجعه و نسخه بتا عمومی آن را که اخیرا عرضه شده است، دانلود کنید. این اولین باری است که همه طرفداران شانس امتحان کردن این بازی را دارند و البته بتسدا از بازخورد‌هایی که طی این مرحله دریافت خواهد کرد، برای بهبود بازی تا زمان انتشار نسخه اصلی استفاده خواهد کرد.

The Elder Scrolls: Legends فعلا تاریخ انتشار دقیقی ندارد؛ با این حال بتسدا اعلام کرده که بازی قطعا تا پایان سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. پلتفرم‌های مقصد این بازی هم رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های iOS هستند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده