// یکشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۹

بازی Another Metroid 2 Remake: Return of Samus منتشر شد

بازی Another Metroid 2 Remake که در واقع نسخه بازسازی شده بازی Metroid II: Return of Samus است، صبح امروز منتشر شد. با زومجی همراه باشید.

بازی Metroid II: Return of Samus، محصول سال ۱۹۹۱ یکی از بازی‌های کنسول متفاوت گیم‌بوی و مجموعه Metroid است. در این بازی ساموس آران (Samus Aran) قصد دارد موجودات متروید (Metroid) در سیاره SR388 را پیش از آنکه اسپیس پایرتس (Space Pirates)، آنتاگونیست بازی، آن‌ها را در اختیار گرفته و در راستای اهداف خود از آن‌ها استفاده کند، از بین ببرد. مدتی پیش اعلام شد که یک برنامه‌نویس با نام مستعار DoctorM64 قصد بازسازی این بازی تحت عنوان Another Metroid 2 Remake یا به اختصار AM2R را دارد. حال DoctorM64 با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر خبر از انتشار این بازسازی داد.

بازی Another Metroid 2 Remake

DoctorM64 در وبلاگ پروژه AM2R اعلام کرده است نسخه لینوکس بزودی عرضه می‌شود. همچنین وی به این نکنه اشاره می‌کند که نسخه منتشر شده بر روی ویندوز نسخه نهایی نبوده و در آینده ویژگی‌ها و بهبودهای بیشتری ارائه خواهد شد. DoctorM64 علاوه بر بهبود جلوه‌های بصری Metroid II: Return of Samus، تغییراتی در جنبه‌های مختلف این بازی از جمله گیم‌پلی داده است که از بین آن‌ها می‌توان به اضافه کردن المان‌هایی از بازی‌های جدید مجموعه Metroid، بروزرسانی هوش مصنوعی دشمنان، موسیقی باکیفیت، محیط‌های جدید، مینی‌باس‌های متعدد و نقشه اشاره کرد.

بازی Another Metroid 2 Remake را می‌توانید به رایگان از وبلاگ این بازی دانلود کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده