نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

ایده ساخت بازی Fallout Shelter توسط کارگردان Fallout 4 مطرح شده است

پیت هاینز، مدیر بازاریابی بتسدا، اخیرا اعلام کرده که ایده ساخت بازی موبایلی Fallout Shelter توسط تاد هاوارد، کارگردان Fallout 4، مطرح شده است. با زومجی همراه باشید.

بازی موبایل Fallout Shelter ابتدا برای گوشی‌های موبایل عرضه شد و اخیرا هم شاهد انتشار آن برای پی‌سی بودیم. عرضه این بازی یک تصمیم کاملا جدید از جانب بتسدا بود؛ چرا که همه این کمپانی را برای ساخت بازی‌های پی‌سی و کنسولی می‌شناسند و اینکه بتسدا تصمیم گرفته بود بدون هیچ خبر قبلی یک بازی موبایل معرفی کند، عجیب بود. ولی موفقیت‌هایی که Fallout Shelter کسب کرد باعث شد تا بعد‌ها همه بتسدا را به خاطر این تصمیم تحسین کنند.

حال پیت هاینز، مدیر بازاریابی بتسدا، در حاشیه رویداد QuakeCon 2016 کمی در مورد این بازی و چگونگی شکل گرفتن ایده ساخت آن صحبت کرده است. هاینز اعلام کرده که ایده ساخت این بازی توسط تاد هاوارد، کارگردان بازی فال‌اوت ۴ مطرح شده است:

ما همواره ایده‌های کوچک و بزرگی برای ساخت بازی‌های موبایل طرح می‌کنیم ولی ایده Fallout Shelter یکی از آن‌هایی بود که همه آن را جدی گرفتیم. ایده ساخت این بازی توسط تاد هاوارد مطرح شد و معمولا در بتسدا زمانی که هاوارد پیشنهادی می‌دهد، همه به آن اهمیت می‌دهند.

همچنین هاوارد بازی‌های موبایل زیادی انجام می‌دهد و تمامی ویژگی‌های Fallout Shelter را هم شخصا خلق کرده است. برای مثال هاوارد تصمیم گرفت که گیم‌پلی، ظاهر و حتی زاویه دوربین این بازی به چه شکل باشد.

نکته جالب در مورد ساخته شدن Fallout Shelter توسط تاد هاوارد این است که وی همزمان در حال ساخت Fallout 4 هم بود. هاینز در مصاحبه خود اعلام کرد که هنوز هم دقیق نمی‌داند که هاوارد چطور توانسته همزمان این دو بازی را بسازد:

حقیقت این است که هنوز هم نمی‌دانم [که چطور روی دو پروژه به صورت همزمان فعالیت می‌کرد]. ولی ما در مورد تاد هاوارد صحبت می‌کنیم؛ کسی که همواره ایده‌های مشخصی در سر دارد و پیش از انجام کار دقیقا می‌داند که چه کار‌هایی قرار است انجام دهد.

پیت هاینز همچنین در حاشیه QuakeCon 2016 مصاحبه‌های دیگری هم انجام داد و در مورد دلایل لغو شدن بازی Prey 2، دلیل عدم عرضه Quake Champions برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 و همچنین دلیل ساخت نسخه ریمستر Skyrim صحبت‌هایی انجام داد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده